Wrecking Ball -kiertue 2013

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
rosie_77
Ipod Graduate

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

Frigginfrig! Lentojahan tässä sit jo katellaan, mut voi mään, mä olin niiin tyytyväinen viiteen keikkaan, nyt taas tiedä mitä sit tässä keksii, repäsen vaik itteni koht viikoksi Lontooseen ja käyn samal kattoon Brandonin + pojat viikkoa aikaisemmin. Ei voi mitään kun on vaan heikko fani.

ETA: lennot aika muikean halpoja vielä. Heihoi, kyllä taas oli tääkin mopo jo aika vapauttaa käsien puristuksesta.
I want the whole damn world to come dance with me
teromk
Travelin' Man

Viesti Kirjoittaja teromk »

rosie_77 kirjoitti:Frigginfrig! Lentojahan tässä sit jo katellaan, mut voi mään, mä olin niiin tyytyväinen viiteen keikkaan, nyt taas tiedä mitä sit tässä keksii, repäsen vaik itteni koht viikoksi Lontooseen ja käyn samal kattoon Brandonin + pojat viikkoa aikaisemmin. Ei voi mitään kun on vaan heikko fani.

ETA: lennot aika muikean halpoja vielä. Heihoi, kyllä taas oli tääkin mopo jo aika vapauttaa käsien puristuksesta.
I know! Lontoolle on aika vaikee sanoa ei. En kyllä tosissani edes yrittänyt.
The Rikza
Downbound Train

Viesti Kirjoittaja The Rikza »

teromk kirjoitti:
rosie_77 kirjoitti:Frigginfrig! Lentojahan tässä sit jo katellaan, mut voi mään, mä olin niiin tyytyväinen viiteen keikkaan, nyt taas tiedä mitä sit tässä keksii, repäsen vaik itteni koht viikoksi Lontooseen ja käyn samal kattoon Brandonin + pojat viikkoa aikaisemmin. Ei voi mitään kun on vaan heikko fani.

Lontooseen kannattaa mennä jo Lontoon takia ;)

Multa jää kaikki ulkomaiden keikat väliin, tyydyn Turku kakkoseen. Syynä, että parin vuoden päästä kun kirjotan ylppärit, niin lähetään perheen kanssa road tripille Jenkkeihin :D Pitää säästää rahaa, nääs.
"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."

https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
rosie_77
Ipod Graduate

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

The Rikza kirjoitti:
teromk kirjoitti:

Lontooseen kannattaa mennä jo Lontoon takia ;)
Joo, Lontoo on kyllä kiva kaupunki ja olen siellä kiitettävän paljon aikaa viettänytkin, mutta eiköhän tästä tule taas sellainen lyhyt keikkareissu. Toki vakkaripuu Hyde Parkissa odottaa, et päästään sen alle lounaalle. Mut joo, kunhan liput järkkääntyy, niin HRC kutsuu.
I want the whole damn world to come dance with me
Laura
Queen of the Supermarket

Viesti Kirjoittaja Laura »

Voih ja voih... vakavasti aloin harkita visiittiä Lontooseen muutaman vuoden tauon jälkeen :D
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
KaSTown
Drive All Night

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

teromk kirjoitti: I know! Lontoolle on aika vaikee sanoa ei. En kyllä tosissani edes yrittänyt.
En ole käynyt Lontoossa, mutta ajatuskin kaupungista ahdistaa mua. Liian iso, liikaa ihmisiä, liikaa ääntä, liikaa kuormitusta aivoille...

Mä on tietysti sikäli eri asemassa teidän muiden kanssa, että mä en kulkis siellä juurikaan jalan tai julkisilla, vaan taksilla täsmäpaikkoihin. Ei olis mahdollisuutta "katsella paikkoja". Mitä isompi paikka, sitä huonompi mulle. Berliininkin oli jo vähän siinä rajalla, mutta onneksi hotelli oli mulla niin hyvin valittu.

Itse odotan mielenkiinnolla Herningiä ja Kilkennyä, ne lienee lähemmäs mulle sopivia paikkoja :)
KaSTown
Drive All Night

Italian keikoille on oma sivusto:

http://springsteenitalia.it/" onclick="window.open(this.href);return false;

Paikalliset keikkaorganisaatiot voivat postittaa tuonne kutakin keikkaa koskevaa infoa. Jokaiselle neljästä Italian keikasta on oma sivu.

Lisäsin URLit kyseisten keikkojen threadien ensimmäiseen postaukseen keikkapaikkainfon alle.

-KaSTown-
KaSTown
Drive All Night

Tein tuossa pientä järjestelyä... hm... verkon antiin ja lueskelin Brucebasea. Aloitin tutkiskelun viime vuoden toukukuusta, jolloin Espanjan keikat aloittivat kiertueen. Tuli vastaa muuta kiintoisa huomio...
  • Ensimmäinen keikka oli Sevillassa 13.5.2012 eikä yleisömenestys ollut hyvä:
    Despite the half-stadium configuration, the show is relatively poorly attended with plenty of empty space around the arena.
    Eikä toisellakaan keikalla Kanarialla kuvien perusteella ollut läheskään täyttä.
    Onko siis ihme, etteibät JLM / espanjalaiset promoottorit halunneet ottaa riskiä tänä vuonna?
  • Barcelonan showsta 17.5.2012 sanotaan:
    The longest show of the tour to date with 29 songs over three hours ten minutes.
    Ja Helsingissä päästiin 4h 6min? On siinä hieman eroa eurolegin alun ja lopun konserttien pituudessa.
  • Madridissa 17.6.2012 päästiinkiin sitten 3h 48min pituuteen. Brucen pisin show kautta aikojen.
  • Sunderland 21.6.2012: Set also includes the 300th performance of "Waitin' On A Sunny Day" :D
  • Manchester 22.6.2012: During "You Can Look (But You Better Not Touch)" Bruce and Steve were joking: Bruce: "You can look between channels 92 and 100 in the hotel." Steve: "Did you look?" Bruce: "Oh no, I looked, but I didn't touch!"
  • Bergen 23.7.2012: It's the first time "Seaside Bar Song" has been performed outside of the U.S. The encores feature the 1250th confirmed performance of "Born To Run".
    Bergenissä soitettiin myös ensimmäisenä iltana This Depression (solo guitar) ja toisena This Depression (full band).
    Ensimmäisenä ilta 7 biisiä BitUlta, toisena 8 Wrecking Ballilta.
Näitä juttuja kannattaisi aina välillä lukea, nimenomaan kiertueen jälkeen, jotta tulisi eräänlainen "reality check".

EDIT/Jyrki, korjattu Sevillan vuosiluku
EDIT/KaSTown, Kiitos :)
The Rikza
Downbound Train

Viesti Kirjoittaja The Rikza »

Veri vetäisi vielä keikoille... Mutta kesäkuu olisi ainoa aika jolloin se olisi mahdollista. Kysynkin siis teiltä jotka paremmin tiedätte, mitä suosittelisitte esimerkiksi keikkapaikan kannalta viime kiertueiden perusteella? :)
"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."

https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
jjvirta
Mr. Collector

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^San Siro on ollut legendaaristen keikkojen näyttämönä ainakin pariinkin otteeseen. Iso stadion ja italialainen yleisö => ainakin pitissä oli ihan toimiva
yhdistelmä.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Vastaa Viestiin