24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England
Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England
Ilmeisesti Eurokiertueen laadullisesti paras sali ja samalla myös lippujensaannin suhteen äärimmäisen hankala paikka. Foorumeilla Leedsin liput ovat edelleen kysytyimpiä Oslon tullessa sitten kakkosena.
Voi kun tonne olis saanu liput alimpaan katsomon osaan... Tuo kolmas osa on meinaan melko korkeallamrk kirjoitti:Pyöriteltävä 360 kuva areenan sisältä http://360.io/gvrWNg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Areenalla ollut tänään avoimien ovien päivät (tai jotain sinne päin). Twitteristä löytyy jonkin verran kuvia. Ei ole iso kenttä ainakaan

Tuonne kun pääsisi paikan päälle.

Tuonne kun pääsisi paikan päälle.
Varsin mielenkiintoisen näköinen paikka. Toivottavasti mun lippuni on vielä siellä Kekon jääkaapissa kiinni. Palaan ensimmäiseltä reissulta 3.7. Sen jälkeen voisi koittaa kotiuttaa tuon Leedsin lipun.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Siellä se on, edelleen tallessa. Tai oikeastaan tiedän vain, että jääkaapin ovessa on KaSTownin lähettämä kirje, jossa lukee päällä "Ilelle". Sisällöstä ei ole tietoa, en ole kuorta avannut.Ile kirjoitti:Varsin mielenkiintoisen näköinen paikka. Toivottavasti mun lippuni on vielä siellä Kekon jääkaapissa kiinni. Palaan ensimmäiseltä reissulta 3.7. Sen jälkeen voisi koittaa kotiuttaa tuon Leedsin lipun.
It ain't no sin to be glad you're alive
joku/jotkut verenimijät vetää välistä: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/n ... -1-5821687" onclick="window.open(this.href);return false;
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
- Päivänsäde
- Jill Of All Trades
Genevessä oli tohon verrattuna jopa erittäin edullista. Pitää näköjään ottaa oikea vertailukohta niin heti muuttuu näkökulma...
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Päivitin juuri tämän viestiketjun ekaa postausta linkillä Areenan kotisivulle sekä linkillä sijaintiin kartalla.
Areenalle on jo kiinnittitetty monta kiintoisaa artistia. Depeche Mode tuollaisella areenalla on jo lähes vääryys, kun bändi ei edes tule Suomeen
Areenalle on jo kiinnittitetty monta kiintoisaa artistia. Depeche Mode tuollaisella areenalla on jo lähes vääryys, kun bändi ei edes tule Suomeen

Huomenna on aika lähteä reissuun. Ile siis on jo maassa mutta ei varmaankaan paikan päällä, ja miten leena? KaSTown lentää huomenna kuten minäkin, mutta ei olla samoilla lennoilla koska K. menee Manchesterin, minä Dublinin kautta. Mulla on näiden kaikkien puh numerot eli tekstaillaan paikan päällä ja yritetään tavata keikkapäivänä jollain kokoonpanolla jossain paikassa.
Täältä sitten toiselle saarelle, jossa kuulemma olis vielä lisää keikkoja!
- jersey_girl
- Factory
Hyvää reissua! Nähdään sitten siellä toisella saarella.Liisa S kirjoitti:Huomenna on aika lähteä reissuun. Ile siis on jo maassa mutta ei varmaankaan paikan päällä, ja miten leena? KaSTown lentää huomenna kuten minäkin, mutta ei olla samoilla lennoilla koska K. menee Manchesterin, minä Dublinin kautta. Mulla on näiden kaikkien puh numerot eli tekstaillaan paikan päällä ja yritetään tavata keikkapäivänä jollain kokoonpanolla jossain paikassa.

I got a song to sing, keep me out of the cold