Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)
Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)
Täytyihän tuo tilata, kun kerran oli oma linkkikin. Vanhana Adlibriksen asiakkaana ihan normaali tilaussysteemi.
Tuo kirjan myyminen on tänä päivänä aika kovaa puuhaa. Kauppiaiden pitää kerätä tuotteesta vajaassa puolessa vuodessa rahat taskuun. Sitten kirja on kympin korissa. Ei ne uutuuksista paljon pinnoja anna. Tätäkin myydään kivijalkakaupassa varmaankin vajaalla 40€:lla. Eivät hinnoistaan muut paljon huutele vielä.
Adlibris on muutenkin käytännössä halvimmasta päästä, jollei kaikkein halvin yleensäkin uutuuskirjojen suhteen. Kivijalkakauppojen tai edes markettien hinnat eivät tahdo kirjojenkaan puolella pärjätä. Joku Suomalainen on tällä hetkellä ihan järkyttävän kallis paikka ostaa kirjoja.kemihaara kirjoitti:Tuo kirjan myyminen on tänä päivänä aika kovaa puuhaa. Kauppiaiden pitää kerätä tuotteesta vajaassa puolessa vuodessa rahat taskuun. Sitten kirja on kympin korissa. Ei ne uutuuksista paljon pinnoja anna. Tätäkin myydään kivijalkakaupassa varmaankin vajaalla 40€:lla. Eivät hinnoistaan muut paljon huutele vielä.
- Päivänsäde
- Jill Of All Trades
Hyvin toimi tilauslinkki!
Kiitos Kemihaara järjestelystä
Kiitos Kemihaara järjestelystä

"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Toimii!
Oon kans aina tilannu melkeen kaikki kirjat täältä Adlibriksestä. edulliset kirjat ja muutenki homma pelittää..
Oon kans aina tilannu melkeen kaikki kirjat täältä Adlibriksestä. edulliset kirjat ja muutenki homma pelittää..
MrDune
Minä en ole laumasielu vaan kuljen omia polkujani, joten tilasin kirjan eri selaimella kuin mitä käytän THL:iin.
Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
Tilasinpa minäkin tuolta, koska kannatan kaikkia tällaisia yhteisöllisiä kimppakuvioita.
Pakkohan tuo on saada luettavaksi, vaikka olen kyllä asettanut itseni kirjojen ostokieltoon. Reilut 5000 opusta hyllyssä on tarpeeksi.
Pakkohan tuo on saada luettavaksi, vaikka olen kyllä asettanut itseni kirjojen ostokieltoon. Reilut 5000 opusta hyllyssä on tarpeeksi.
- Luckyman63
- Downbound Train
Tilaus tehty ja ensimmäinen lukuvuoro varattu.
You´ll never walk alone
Kaupat tehty, sitten vaan odottelemaan. Kiitos järjestelyistä 

We're making night tracks through the blazing rain
Blowin' pistons, workin' the fast lane
Red line burnin', pocket's full of cash
Blowin' pistons, workin' the fast lane
Red line burnin', pocket's full of cash
Tilasin myös ja ilman ylimääräisä kuluja hintaan 23.60.
Kiitos kemihaara organiseeraamisesta!
Kiitos kemihaara organiseeraamisesta!
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Good Old Boys, Natural Boogie!"