Superhieno juttu, miten minä ohitin tämän aikasemmin. Harva suomalainen on käynyt Afrikassa Brucen keikalla, näin varmaan helmikuunkin jälkeen.hesalmi kirjoitti:Ostin liput Johannesburgin keikalle eilen ja kyttään huomenna myyntiin tulevia Cape Townin lippuja. Joku voi kutsua minua hulluksi mutta mutta...Lennot Etelä-Afrikkaan maksaa noin 600 euroa/hklö ja hotellin hinnat eivät päätä huimaa. Johannesburgissa stadion näyttää olevan ihan isoimpien hotellien kupeessa (5 min kävellen), ei minuakaan pittijonoon sinne yöksi saa
Kiertue 2014
Re: Kiertue 2014
Badlands UK:n porukat on järkkäämässä yhteistä reissua Kapkaupunkiin. Lennot pitää hommata itse, mutta Badlandsin paketin kautta saa GA-lipun (jonka voi muuttaa istumalipuksi jollain ehdoilla), hotellimajoituksen noin neljäksi yöksi, matkan hotelllta keikkapaikalle ja keikkojen ulkopuoliseksi ajaksi on jotain nähtävyyksien tsekkausta tiedossa paikallisen oppaan kanssa. Hinta 700 punnan luokkaa. Nettisivulta en löytänyt vielä mitään tästä, mutta jos joku on kiinnostonut, voin forwardoida mailin jonka sain.
Vähänkö upeaateromk kirjoitti:Superhieno juttu, miten minä ohitin tämän aikasemmin. Harva suomalainen on käynyt Afrikassa Brucen keikalla, näin varmaan helmikuunkin jälkeen.hesalmi kirjoitti:Ostin liput Johannesburgin keikalle eilen ja kyttään huomenna myyntiin tulevia Cape Townin lippuja. Joku voi kutsua minua hulluksi mutta mutta...Lennot Etelä-Afrikkaan maksaa noin 600 euroa/hklö ja hotellin hinnat eivät päätä huimaa. Johannesburgissa stadion näyttää olevan ihan isoimpien hotellien kupeessa (5 min kävellen), ei minuakaan pittijonoon sinne yöksi saa

Aijai ompa upea juttu, että sinne joku menee. Voishan sitä ihminen vaikka dokata yhden viikonlopun, ajaa taksilla ja törsätä, eikä kukaan ihmettelis mitään. Ei tällasia juttuja rahalla mitata, itekin lähtisin viivana, jos voisin. Varmasti kokemus, jonka muistaa aina. Niinkuin mikätahansa Brucen keikka ei olisi tällainen.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
-
- The Wind and the Rain
Aivan varmasti tulee upee reissu teille!

Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Todella hieno juttu! If there's a Bruce concert there's a Finn. Etelä-Amerikka lienee olla sitten ainoa paikka, jossa ei ollut suomalaisedustusta. Tai mistäs sitä ikinä tietää... 

Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Kiitos matkaan kannustamisesta!!!
Minulla on ollut tapana pitää joka keikalla vuoden 88 kiertuepaitaa päällä, tästä syystä en omista THL paitaa. Olen ostanut mieheni kanssa liput sekä molemmille Cape Townin (taitavat olla loppuunmyytyjä), että Johannesburgin keikalle. Mistäs noita THL paitoja saa tilata niin voisin jollekin noista keikoista vetäistä sen päälle?
Tässä rahan tähän tarkoitukseen käyttämisessä on sellainen tausta, että sain kaksi viikkoa sitten tietää sairastavani melanoomaa. Vuonna 2010 sairastin rintasyövän (39-vuotiaana). Kaksi viikkoa sitten päätin että aion jäljellä olevan elämäni aikana nähdä vielä niin monta Brucen keikkaa kun se vain ikinä on mahdollista. Tällä hetkellä en tiedä ennustettani (saan tietää ensi viikolla), mutta se pitäisi olla hyvä tämäntyyppisessä melanoomassa. Voi siis olla että saan reissata pitempäänkin maailman ympäri jos herra vielä pitkään aikaa soittaa. Niin tai näin, olen päättänyt päästä joskus tanssimaan Brucen kanssa lavalle, vaikka sitten maailman toisella puolella. Viime vuonna 10-v. poikani pääsi Brucen kainaloon ja sai häneltä kolme suukkoa Turun Marinassa ja tästä ikuistettu kuva päätyi Springsteen & I leffajulisteeseen, ihan huippua meille!
Minulla on ollut tapana pitää joka keikalla vuoden 88 kiertuepaitaa päällä, tästä syystä en omista THL paitaa. Olen ostanut mieheni kanssa liput sekä molemmille Cape Townin (taitavat olla loppuunmyytyjä), että Johannesburgin keikalle. Mistäs noita THL paitoja saa tilata niin voisin jollekin noista keikoista vetäistä sen päälle?
Tässä rahan tähän tarkoitukseen käyttämisessä on sellainen tausta, että sain kaksi viikkoa sitten tietää sairastavani melanoomaa. Vuonna 2010 sairastin rintasyövän (39-vuotiaana). Kaksi viikkoa sitten päätin että aion jäljellä olevan elämäni aikana nähdä vielä niin monta Brucen keikkaa kun se vain ikinä on mahdollista. Tällä hetkellä en tiedä ennustettani (saan tietää ensi viikolla), mutta se pitäisi olla hyvä tämäntyyppisessä melanoomassa. Voi siis olla että saan reissata pitempäänkin maailman ympäri jos herra vielä pitkään aikaa soittaa. Niin tai näin, olen päättänyt päästä joskus tanssimaan Brucen kanssa lavalle, vaikka sitten maailman toisella puolella. Viime vuonna 10-v. poikani pääsi Brucen kainaloon ja sai häneltä kolme suukkoa Turun Marinassa ja tästä ikuistettu kuva päätyi Springsteen & I leffajulisteeseen, ihan huippua meille!
Hyvää keikkareissua hesalmille + puolisolle, ja kovasti voimia terveysjuttujen kanssa!
Juuri nyt ei THL-paitoja saa mistään, sillä viimeisin tilauskierros päättyi pari viikkoa sitten.
Juuri nyt ei THL-paitoja saa mistään, sillä viimeisin tilauskierros päättyi pari viikkoa sitten.
Tsemppiä ja voimia hesalmi! Toivotaan, että saat Brucelta lisävoimia päihittääksesi pahan pois.
Hyvää keikkamatkaa hesalmi ja kaikkea hyvää!