Sama juttu teromk, niin mullakin oli varauksia loppukesälle. Huvittavinta oli vielä se, että jos kuuli keikan olevan esim. 3.5., niin piti ihan kaiken varalta tehdä varaus aika laaja-alaisesti eli 1.5.-7.5.2012. Sitten kun ajat varmistuivat, varauspäivistä aina putosi puolet tai jopa kaksi kolmasosaa. Mulla kävi just niin ton yllä olevan Radissonin kanssa, 4 tai 5 yöstä pudottiin 1 yöhön. Sitten paljastui, että juuri SE yö on 286e. Ja vaihtoon meni.teromk kirjoitti:Vai elokuulle? Mulla oli varauksia ainakin elokuulle kun niitä tässä männä viikolla fiksailin.jjvirta kirjoitti:^Jaa, meikäläinen varaili hotelleja Solnaan ensimmäisten huhujen perusteella heinäkuulle 2013.
Sehän hommassa hämää, että edelliset ja seuraavat yöt voivat olla selvästi halvempi, jolloin juuri tuon yhden tietyn yön hinta voi olla lähes tuplat eikä sitä edes huomaa jos varauksessa ei ole mainittu erillisten öiden hintaa vaan pelkkä könttisumma.
Kiinnostuneille tosiaan tiedoksi, että Hotelli Terminuksella, vastapäätä Tukholman päärautatieasemaa, on huoneita vapaana hintaan 164e ilman peruutusmahdollisuutta. Peruutusmahdollisuudella 202e. Aamiainen sentään kuuluu mukaan hintaan molemmissa tapauksissa. Tämä siis 11.-12.5. yötä koskien.
Välillä 1.5.-5.5. (tulen junalla Oslosta jo 1.5.) vietän yöni Rica Hotel Kungsgatanilla. Ei ihan halpa, mutta vieressä on tori, kauppoja, apteekki, runsaasti safkapaikkoja, taksiasema, metroasemakin, joten siellä jaksaa olla muutamankin yön. Tuttu paikka ja pidin siitä. Olin siellä 2009 3.6.-8.6., jolloin Bruce oli Tukholman Olympiastadionilla. Yön pari jaksaa viettää lähes missä tahansa, 4 yölle voi jo hieman panostaa.
Yleisestikin olin tänä vuonna hyvin hereillä, sain esim. Kilkennyssä itselle hyvän hotellin, samoin Leedsistä konserttipaikan läheisyydestä hyvän hotellin myös. Oslossa olen Telenor Arenan vieressä olevassa hotellissa, Genevessä hotellista on alle 100m stadionille