No kun vanhalla foorumilla kovasti ihmeteltiin kuka se Provo it all night oli, niin sinäkö se siis olitkin???Antti kirjoitti:Haa, minä siis!![]()
Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?
Re: Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?
Sommaren är kort
Viimeksi muokannut motorhead, 26.01.2013 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo, mäkään en kyllä yhtään tykkää tosta kappaleesta!wkw kirjoitti:No nyt ollaan asian ytimessä!twister kirjoitti:Vastaan että LOPETUSKAPPALETTA!
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
no ny se sit tuoki asia selvistgotj kirjoitti:Haa, sinä siis!!!Antti kirjoitti:En halua kuulla yhtään biisiä Tracksilta (Provo It All Night)

31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
No pitää kyllä tuottaa pettymys, ihan omana itsenäni olen esiintynyt vanhallakin foorumilla (tosin ennen nikinvaihtopäiviä olin kyllä Long Time Comin' parisen vuotta)...tgotj kirjoitti:No kun vanhalla foorumilla kovasti ihmeteltiin kuka se Provo it all night oli, niin sinäkö se siis olitkin???Antti kirjoitti:Haa, minä siis!![]()
Enkä kyllä muista tuollaista nimimerkkiä siellä edes huomanneeni, luulin itse keksineeni tuon "hauskan" vitsin.

Mulle kelpaa Brucelta kaikki, vaikka 3 tuntia ukkonooaa...
Mitään en haluaisi jättää kuulematta.
***Jesus, send some good women to save all your clowns***
Aha, no ei se niccki-arvoitus selvinnytkään sitten......Antti kirjoitti:No pitää kyllä tuottaa pettymys, ihan omana itsenäni olen esiintynyt vanhallakin foorumilla (tosin ennen nikinvaihtopäiviä olin kyllä Long Time Comin' parisen vuotta)...tgotj kirjoitti:No kun vanhalla foorumilla kovasti ihmeteltiin kuka se Provo it all night oli, niin sinäkö se siis olitkin???Antti kirjoitti:Haa, minä siis!![]()
Enkä kyllä muista tuollaista nimimerkkiä siellä edes huomanneeni, luulin itse keksineeni tuon "hauskan" vitsin.Mutta jos se jostain sieltä on alitajunnan syövereihin jäänyt. Eli hämärän peittoon jää valitettavasti tuon nimimerkin arvoitus. Tutkimukset jatkuvat.

31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Just näin. Sama mulle vaikka vetäisi suoraan Suuresta Toivelaulukirjasta koko setin. Nekin kuulostaisi kuitenkin BruceltaLippe kirjoitti:Mulle kelpaa Brucelta kaikki, vaikka 3 tuntia ukkonooaa...

We're making night tracks through the blazing rain
Blowin' pistons, workin' the fast lane
Red line burnin', pocket's full of cash
Blowin' pistons, workin' the fast lane
Red line burnin', pocket's full of cash
Mä näin joskus vuosia sitten unen, jossa olin piiiitkällä (ei kuitenkaan millään Hesa-pituisella) keikalla, jossa soitettiin vain ja ainoastaan Prove it'ia. Repeattina aina vaan. Oli aika jännä keikka. Kaikki unessa mukanaolevat eivät tykänneet.
Waitingin vois mun mielestäni korvata jo jollain pikkasen harvinaisemmalla biisillä, ja lapset sais jättää laulattamatta. Mutta toisaalta ihan hyvin kestän Waitinginkin.
Mulle siis kelpaa kaikki. Vaikka Prove it repeattina.
Waitingin vois mun mielestäni korvata jo jollain pikkasen harvinaisemmalla biisillä, ja lapset sais jättää laulattamatta. Mutta toisaalta ihan hyvin kestän Waitinginkin.
Mulle siis kelpaa kaikki. Vaikka Prove it repeattina.
-
- Born To Run
Santa Claus is coming to town. Pari kertaa kuultuna riittää, vitsi ei enää naurata... 

This frozen Wasteland.