Kiertuehuhut 2014
Re: Kiertuehuhut 2014
En minäkään ensi vuodelle Brucea toivo Eurooppaan ihan aikataulu-, raha- yms. syistä. Eikä tämä ole muiden toiveista pois 

Ymmärränhän mie hyvin, että jos on pakko keinolla millä hyvänsä kiertää esim. 8 - 10 Euroopan keikkaa, niin lomien, rahoituksen ja perheen puhuminen ajatuksen taakse ihan joka kesä alkaa käydä varmasti melkoisen raskaaksi. Itselleni riittäisi 2xHartwall areena ensi syksynä vallan mainiosti...
No ehkäpä parin kolmen kuukauden päästä ollaan vähän viisaampia minne se menee, tai jättää menemättä.

Olisin nyt tietysti herneitten nenään vetämisen ohessa mainita, että kun tekee tiukkaa sekin että pääsisi edes yhdelle keikalleMiika_ kirjoitti:Ymmärränhän mie hyvin, että jos on pakko keinolla millä hyvänsä kiertää esim. 8 - 10 Euroopan keikkaa, niin lomien, rahoituksen ja perheen puhuminen ajatuksen taakse ihan joka kesä alkaa käydä varmasti melkoisen raskaaksi. Itselleni riittäisi 2xHartwall areena ensi syksynä vallan mainiosti...No ehkäpä parin kolmen kuukauden päästä ollaan vähän viisaampia minne se menee, tai jättää menemättä.

Minä myös aattelin Suomen keikkoja. Niihin meneminen kun ei paljoa vaadi. Ei kait aina tarvi napata se 10 keikkaa ulkomailla, vai? Ja jos tarvii, niin silloin tiheä rundaus saattaa toki muodostua aikataulu/raha yms ongelmaksi kelle tahansa, se on selvä. Ja voihan aina käydä kompensoimassa muilla keikoilla jos Bruce ei kierrä, sekin on selvä. Mutta eihän se ole samaa.....Miika_ kirjoitti:Ymmärränhän mie hyvin, että jos on pakko keinolla millä hyvänsä kiertää esim. 8 - 10 Euroopan keikkaa, niin lomien, rahoituksen ja perheen puhuminen ajatuksen taakse ihan joka kesä alkaa käydä varmasti melkoisen raskaaksi. Itselleni riittäisi 2xHartwall areena ensi syksynä vallan mainiosti...No ehkäpä parin kolmen kuukauden päästä ollaan vähän viisaampia minne se menee, tai jättää menemättä.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Tähän pitää kommentoida, että täältä korvesta kun lähtee Helsinkiin keikalle, on reissu kuluineen täysin verrannollinen ( tai jopa kalliimpi ) kuin jos tsadista polkaisee vaikkapa Berliiniin, Tukholmaan, Lontooseen tms. Tämä vaan OTna tähän väliin.Minä myös aattelin Suomen keikkoja. Niihin meneminen kun ei paljoa vaadi.
-
- Jack Of All Trades
Tarkoittaako toi OT oikotietä?
"Me and Franky laughin' and drinkin' nothin' feels better than blood on blood"
- Luckyman63
- Downbound Train
Ja tähän jatkona; täältä siperiasta kun lähtee Helsinkiin keikalle, se maksaa vielä enemmänerkko kirjoitti:Tähän pitää kommentoida, että täältä korvesta kun lähtee Helsinkiin keikalle, on reissu kuluineen täysin verrannollinen ( tai jopa kalliimpi ) kuin jos tsadista polkaisee vaikkapa Berliiniin, Tukholmaan, Lontooseen tms. Tämä vaan OTna tähän väliin.Minä myös aattelin Suomen keikkoja. Niihin meneminen kun ei paljoa vaadi.

You´ll never walk alone
no oli miten oli, mä en pistä pahaksi tulisi keikkoja vaikka heti. Ei haittaa mua. Mutta jokaisella on oikeus omaa toiveeseensa. Ja kaikkihan tämä on spekulaatiota vain. Ja eihän missään ole sanottu tulisiko Suomen keikka/keikat Helsinkiin. Voihan ne tulla vaikka Ouluun tälläkertaa, joka sitten edellyttää pääkaupiseutulaisilta kotimaan matkailua.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Ouluun Raatin kentälle tai pesäpallostadionille, jee! Kunnon road trip, keritään huudattaa melkein koko Brucen tuotanto ajomatkalla Hesasta sinne. Sitten me kaikki telttaillaan meidän landella 30 kilsan päässä ja jos lämmitetään sauna, saatetaan saada lämmintä vettäkin! Eikun mulle oikeasti sopis vaikka Oulu, kunhan olisi Suomessa keikka ensi vuonnakin. Ja onhan Oulunsalossa ihan oikea lentokenttäkin, eli ei sekään paikka nyt niin hirveän kaukana muusta maailmasta ole.rane kirjoitti:Voihan ne tulla vaikka Ouluun tälläkertaa, joka sitten edellyttää pääkaupiseutulaisilta kotimaan matkailua.
Tallinnakin kävisi. Kunhan nyt jonnekin edes suhteellisen lähelle vuoden sisään saapuisi.