Ei taida olla. Neljä vierekkäistä antoi vielä jostakin F:stä ihan just.shannoon kirjoitti:nyt näyttäs olevan istumapaikat lopppuunmyyty tokallekin keikalle, seisomapaikkoja vielä saa
7.-8. 5. Turku HK-areena
Re: 7.5. Turku HK-areena
Re: Spekulaatioita - Suomen keikka 2013?
ai, just koitin kolmea lippua ennen ku kirjotin, ni ei antanu ku kentälle.. No aika vähissä ne tuntuu olevanteromk kirjoitti:Ei taida olla. Neljä vierekkäistä antoi vielä jostakin F:stä ihan just.shannoon kirjoitti:nyt näyttäs olevan istumapaikat lopppuunmyyty tokallekin keikalle, seisomapaikkoja vielä saa
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
that your love, though like gold, is gone?
Juuri tuli Scandicilta kanta-asiakaslinkki, tarjolla olisi esim. 4 vierekkäistä paikkaa katsomoon A4 rivi 6.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Scandicilta tuli juuri kantistarjous 8.5. lipuista. Olisi saanut A4:ään vierekkäsiä istumapaikkoja. En ostanut, koska mulla on vieläkin myymättömiä kenttälippuja.
Teillä jo joku 3rd floor kantiskortti....mulle ei ole tullut yhtikäs mitään tarjouksiaheikki o kirjoitti:Scandicilta tuli juuri kantistarjous 8.5. lipuista. Olisi saanut A4:ään vierekkäsiä istumapaikkoja. En ostanut, koska mulla on vieläkin myymättömiä kenttälippuja.

Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
Ei tullut minullekaan. Ilmeisesti täytyy laittaa nimensä keikkalippujen postituslistalle täältä : https://www.scandichotels.fi/livenation" onclick="window.open(this.href);return false;Laukku kirjoitti:Teillä jo joku 3rd floor kantiskortti....mulle ei ole tullut yhtikäs mitään tarjouksiaheikki o kirjoitti:Scandicilta tuli juuri kantistarjous 8.5. lipuista. Olisi saanut A4:ään vierekkäsiä istumapaikkoja. En ostanut, koska mulla on vieläkin myymättömiä kenttälippuja.
Ihan perus lattiataso eikä juurikaan edes pisteitäLaukku kirjoitti:Teillä jo joku 3rd floor kantiskortti....mulle ei ole tullut yhtikäs mitään tarjouksiaheikki o kirjoitti:Scandicilta tuli juuri kantistarjous 8.5. lipuista. Olisi saanut A4:ään vierekkäsiä istumapaikkoja. En ostanut, koska mulla on vieläkin myymättömiä kenttälippuja.
Just, nyt on liitytty-jos vaikka tarjous löytäisi tiensä spostiini.mrk kirjoitti:Ei tullut minullekaan. Ilmeisesti täytyy laittaa nimensä keikkalippujen postituslistalle täältä : https://www.scandichotels.fi/livenation" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Laukku kirjoitti:Teillä jo joku 3rd floor kantiskortti....mulle ei ole tullut yhtikäs mitään tarjouksiaheikki o kirjoitti:Scandicilta tuli juuri kantistarjous 8.5. lipuista. Olisi saanut A4:ään vierekkäsiä istumapaikkoja. En ostanut, koska mulla on vieläkin myymättömiä kenttälippuja.
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
Lue Laukku yv:si.Laukku kirjoitti:Just, nyt on liitytty-jos vaikka tarjous löytäisi tiensä spostiini.mrk kirjoitti:Ei tullut minullekaan. Ilmeisesti täytyy laittaa nimensä keikkalippujen postituslistalle täältä : https://www.scandichotels.fi/livenation" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Laukku kirjoitti:Teillä jo joku 3rd floor kantiskortti....mulle ei ole tullut yhtikäs mitään tarjouksiaheikki o kirjoitti:Scandicilta tuli juuri kantistarjous 8.5. lipuista. Olisi saanut A4:ään vierekkäsiä istumapaikkoja. En ostanut, koska mulla on vieläkin myymättömiä kenttälippuja.
Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena
Muokkasin otsikkoa molempien keikkojen mukaan. Ei kannattane tässä vaiheessa erottaa toisistaan, koska ketjussa on paljon keskustelua molemmista.