Edit. Siis syyttävällä sormella.

Tämmöset on tulossa....cortinaGT kirjoitti:Erkko, eihän tilauksessani ollut mitään virhettä, vaan heräsin viikkokausia myöhässä THL kirjaprojektin pölyn laskeuduttua näppikselle. Tilauksenihan oli siis 2kpl grafiitteja T-paitoja selässä Turun päivämäärät, taisi olla malli 2? L kokoa. Mustatkin kelpaa tarvittaessa.41shots ilmoitteli tasan viikko sitten että tilaus onnistuu lisätilauksen mukana kun nopeesti maksan.
Siis tunnistaako THL tytöt pitissä fuksiasta XS ladyfit-teltasta ja sänkileuasta?????? Ei hätää, itse istun F3 katsomossa, täytyypä varata kiikarit följyyn.KaSTown kirjoitti:... fuksia päällä! Kylläpä olen nyt komea!!!
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!
Funksianvärinen Turku-paita, kyllä nyt kelpaa mennä Turkuun!
Ah, foorumin ihanainen tyttönelikko makiaa vuodelta 76, Louis Vuitton, tyttö New Yorkin naapurista ja Calamity Jane...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
41 shots kirjoitti:Kato nyt Jenni mitä sä olet saanut aikaan Karilta katos viimeinenkin järjen hivenKaSTown kirjoitti:... fuksia päällä! Kylläpä olen nyt komea!!!
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!
Ah, foorumin ihanainen tyttönelikko makiaa vuodelta 76, Louis Vuitton, tyttö New Yorkin naapurista ja Calamity Jane...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mitä mitä, tuleeks Louis Vuittonkin Turkuun, mä kun luulin että se on jo kuollutKaSTown kirjoitti:
Ja minä istun muistaakseni C2-lohkossa. Täytyykin tiirailla noita mainitsemiasi tyttöjä pitistäcortinaGT kirjoitti:Siis tunnistaako THL tytöt pitissä fuksiasta XS ladyfit-teltasta ja sänkileuasta?????? Ei hätää, itse istun F3 katsomossa, täytyypä varata kiikarit följyyn.KaSTown kirjoitti:... fuksia päällä! Kylläpä olen nyt komea!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eiks ollu hienosti rakennetut salanimet kyseiselle nelikolleSandy kirjoitti:Mitä mitä, tuleeks Louis Vuittonkin Turkuun, mä kun luulin että se on jo kuollutKaSTown kirjoitti:
. Näin ollen täytyykin todella alkaa miettiä tota pukeutumista. Sopiskohan fuksia-paidan kanssa paremmin kälyn vanha vaaleansininen polvipituinen toppatakki suoraan 80-luvulta vai kyseisen kälyn miehen vanha koiranoksennuksen värinen villapaita? Tähän villapaitaan oon kyllä aika kiintynyt, täytyy kai valita toi toppatakki, sen raaskii sitten hylätä siinä sisään päästessä