Mä en ala mitään jos kaikki mua lyhyemmät ja mun mittaiset seisoo tikkailla mun edessä. Mä kyllä potkin niitä, ainakin ihan vähän. Saatan äänettömästi paheksuakin ja kirjoittaa jälkikäteen foorumille volinaa aiheesta. Ja ei, itse en alennu muovisten vessajakkaroihin käyttöön vaikka sellaisen vieressä olenkin keikalla ollut.
Huomiseen ei ole enää pitkä aika! Korvatulpat on pakattu jo taskuun ja pääsylippubiisi ladattu puhelimelle. Ihanaa kun tavataan kaikki tyypit taas! Ja voimia niille jotka eivät pääse paikalle, ensi kerralla sitten.
Onnibussin THL-kuljetus Turusta on myyty loppuun ja Tampereelta lähes täyteen.
Nimimerkillä "kokemusta on" voin sanoa, että kannattaa varautua jonkin asteiseen avohässäkkään kun 80-90 matkustajaa etsii paikkaa itselleen ja laukuilleen autosta.
Toivottavasti kaikilla on selvää, että kumpikaan vuoro EI lähde linja-autoasemalta.
subdivisions kirjoitti:Onnibussin THL-kuljetus Turusta on myyty loppuun ja Tampereelta lähes täyteen.
Nimimerkillä "kokemusta on" voin sanoa, että kannattaa varautua jonkin asteiseen avohässäkkään kun 80-90 matkustajaa etsii paikkaa itselleen ja laukuilleen autosta.
Toivottavasti kaikilla on selvää, että kumpikaan vuoro EI lähde linja-autoasemalta.
Me pidetään Ilen kanssa kuria, kun ollaan isoja lihaksikkaita miehiä. Eiku....
Vielä yksi vinkki Onnibussiin liittyen.
Halpalentoyhtiöltä tuttuun tapaan auto on tungettu täyteen penkkejä. Yläkerran parhaat jalkatilat löytyy ovipuolelta takaportaikon takana olevista penkeistä.
shannoon kirjoitti:mitäs ihmiset ketkä ei mene etkoille meinaavat puuhata ennen neljää?
Töitä!
Pääsen sorvin äärestä noin klo 19 (okei - vapauttaja lupasi tulla vielä aikaisemmin, vaikka aikaistettiin jo vaihtoa 20->19) Sen jälkeen sitten apostolinkyydillä etsimään juhlapaikkaa.
Mutta tulossa ollaan!
When I die I don’t want no part of heaven, I would not do heaven’s work well
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell