Bruce 60 + 5 v synttäribileet la 27.9.2014 Kuudes Linja, HKI
Re: Bruce 60 + 5 v synttäribileet la 27.9.2014 Kuudes Linja,
Tulkitsin ala-asteen laulukokeessa kappaletta 'Minun ystäväni on kuin villasukka'. Arvosanaksi tuli pyöreä 7-. Samanlaista herkkyyttä on luvassa synttäreillä.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
hei sait sentään seiskan. Mun opettaja oli vaan että jotkut vaan ei osaa laulaa, mutta hyvästä yrityksestä saat kutosenSalla kirjoitti:Tulkitsin ala-asteen laulukokeessa kappaletta 'Minun ystäväni on kuin villasukka'. Arvosanaksi tuli pyöreä 7-. Samanlaista herkkyyttä on luvassa synttäreillä.

-
- The Wind and the Rain
Rock!!! Sultahan vois Joan Jettin biisit irrota hyvinkin tyylillä?Salla kirjoitti:Tulkitsin ala-asteen laulukokeessa kappaletta 'Minun ystäväni on kuin villasukka'. Arvosanaksi tuli pyöreä 7-. Samanlaista herkkyyttä on luvassa synttäreillä.

Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
jostain syystä tän pystyy kuvittelemaan hyvin elävästiSalla kirjoitti:Tulkitsin ala-asteen laulukokeessa kappaletta 'Minun ystäväni on kuin villasukka'. Arvosanaksi tuli pyöreä 7-. Samanlaista herkkyyttä on luvassa synttäreillä.

"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
that your love, though like gold, is gone?
On vähän offopic tähän ketjuun, mutta tähän on pakko avautua omasta lapsuustraumasta. Kolmannella luokalla vuonna -81 laulukokeessa vedin niin tunteella kuin kymmenvuotias pystyy jotakin kappaletta (jota en muista) ja kesken stygen syöttöpossun näköinen opettaja lopetti urkuharmoonin polkemisen ja ärähti "lopeta tuo pelleily ja laula kunnolla". Tuona hetkenä otin huomioon vaihtoehdon, että en ehkä osaa laulaa....41 shots kirjoitti:hei sait sentään seiskan. Mun opettaja oli vaan että jotkut vaan ei osaa laulaa, mutta hyvästä yrityksestä saat kutosenSalla kirjoitti:Tulkitsin ala-asteen laulukokeessa kappaletta 'Minun ystäväni on kuin villasukka'. Arvosanaksi tuli pyöreä 7-. Samanlaista herkkyyttä on luvassa synttäreillä.Ei ihme että mulla on traumoja laulutunneista
-
- The Wind and the Rain
^Opettajat ei aina ymmärrä tunteellisimpia tulkintoja... 

Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Ala-aste on traumatisoinut meidät kaikki!
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
^Ja yläaste ja ammattikoulu/lukio.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Kyllä sitä voi ihan kansakoulupohjaltakin traumatisoitua, jos niikseen tulee.
Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
11-vuotiaana "lauloin" laulukokeessa laulu- ja soitinyhtye The Beatlesin tunnetuksi tekemän kappaleen Yesterday (Eilinen) todella huonolla menestyksellä.
Wanna change my clothes, my hair, my face