Keikkakuvia/videoita, Turku
Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
that your love, though like gold, is gone?
No nyt se ilmestyi juutuubiin!
Eikös sulla Liisa oo se Pinky-kyltti ollu siis jo monesti? Varmasti Bruce sen on aiemminkin noteerannut, nyt vasta natsas.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Kyltti oli kuudetta kertaa esillä tällä keikalla. Sen eka esiintyminen oli Tampereella kesäkuun alussa 2009, eli kyllä tässä on Brucea pehmitetty jo muutaman vuoden. 2009 mä esittelin sille kylttiä kahdella keikalla, ja biisi tuli silloin pari keikkaa mun neljän keikan putkeni jälkeen. Nyt piti tehdä vielä yksi yritys, koska huhu kertoi että biisi olisi soundcheckattu Oslossa.JaSu kirjoitti:Eikös sulla Liisa oo se Pinky-kyltti ollu siis jo monesti?
Hyviä nuo "Hyvä Liisa" huudot 

31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Oioi, mahtavaa Liisa!
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
kuusi kuvaa, kolme videonpätkää ja this hard land kokonaan paitsi alkupuheet
https://skydrive.live.com/#cid=ABAD4118 ... B3632A!105" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Jorma
https://skydrive.live.com/#cid=ABAD4118 ... B3632A!105" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Jorma
A shovel in the dirt keeps the devil gone
Kiitos kuvista ja videoista! Mahtavaa jatkaa tunnelmointia näiden välityksellä
Yhdestä kuvasta olen onnistunut itseni bongaamaan. Onneksi vain yhdestä.
Mä olen vähän haihattelija, jolla on vaikeuksia elää hetkessä, joten en kuvannut juuri mitään vaan yritin keskisttyä olennaiseen. Pari hassua kuvaa piti ottaa Brucesta (ja siitä tatuoidusta lihaskimpusta, joka ohjasi meitä sisälle
... Mutku ei näillä hoodeilla näy tuollaisia miehiä
), että sain kotona esitellä, että tuossa se nyt on ja näin kaukana olin lavasta. Huonohko kännykän kamera ja oma lyhyys myös vaikuttaa, ettei kuvia kannata tänne laittaa jakoon. Mutta te muut olette kyllä saaneet tosi hienoja kuvia, wau ja kiitos vielä!

Mä olen vähän haihattelija, jolla on vaikeuksia elää hetkessä, joten en kuvannut juuri mitään vaan yritin keskisttyä olennaiseen. Pari hassua kuvaa piti ottaa Brucesta (ja siitä tatuoidusta lihaskimpusta, joka ohjasi meitä sisälle

41 Shots, siinä näkyy kyltti hiukan!
Laura, pakko laittaa tämä vielä tänne. Onnea jälleen! <3
Kuva harmillisen tärähtänyt. Bruce kattoo Taapsaa ja miettii: "pää eellä mennää ja ny ollaa jo perkulee lähellä lavaa".
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Facen THL:n sivuilla on siis niin mahtavia kuvia molemmista keikoista, hyviä kuvia Sallasta
. Tässä yksi linkki https://www.dropbox.com/sh/elrj146uvz3nsls/FiWKsRL5jW" onclick="window.open(this.href);return false;

No Surrender