ei karannut, mun 2013 keikat pystyy laskemaan yhden käsin sormin.KaSTown kirjoitti:Häh? Sinäkö et osaa laskea riittävän pitkälle... Rane! Karkasko mopo?rane kirjoitti:^ Kymmenen jälkeen loppuu sormet ja laskemisen vaikeudet alkaa....
Kuinka monelle Brucen keikalle olet menossa vuonna 2013?
Re: Kuinka monelle Brucen keikalle olet menossa vuonna 2013?
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Mulla on yli 15 mutta hullu en ole. Järkevämpää rahan/ajankäyttöä en tässä kohtaa elämää keksi.
Tuo "tässä kohtaa elämää" on ehkä se ratkaisevin lause tuon keikkojen määrän muodostumisessa. Toiset pääsee irtoamaan helpommin kuin joku toinen puhumattakaan finanssiasioista. Mä olin oikeasti lähdössä Australiaan, mutta oikeat työt estivät.teromk kirjoitti:Mulla on yli 15 mutta hullu en ole. Järkevämpää rahan/ajankäyttöä en tässä kohtaa elämää keksi.

Joo mullakaa ei ole mitään ongelmaa siinä, ei.rane kirjoitti:mun 2013 keikat pystyy laskemaan yhden käsin sormin.

Joo. Mulla finanssipuoli on suurin rajoite, muuten terveyden lisäksi ei ole mitään muita rajoitteita keikoille. Sikäli olisi täysi vapaus mennä.Riku kirjoitti:Tuo "tässä kohtaa elämää" on ehkä se ratkaisevin lause tuon keikkojen määrän muodostumisessa. Toiset pääsee irtoamaan helpommin kuin joku toinen puhumattakaan finanssiasioista. Mä olin oikeasti lähdössä Australiaan, mutta oikeat työt estivät.teromk kirjoitti:Mulla on yli 15 mutta hullu en ole. Järkevämpää rahan/ajankäyttöä en tässä kohtaa elämää keksi.
No jos elämässä on sopiva kohta syyskuulla niin eiku Brasiliaan.Riku kirjoitti:Tuo "tässä kohtaa elämää" on ehkä se ratkaisevin lause tuon keikkojen määrän muodostumisessa. Toiset pääsee irtoamaan helpommin kuin joku toinen puhumattakaan finanssiasioista. Mä olin oikeasti lähdössä Australiaan, mutta oikeat työt estivät.teromk kirjoitti:Mulla on yli 15 mutta hullu en ole. Järkevämpää rahan/ajankäyttöä en tässä kohtaa elämää keksi.
-
- The Wind and the Rain
Kahdelle peräti. Turku 7.&8.5. 

Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Älä yllytäPekka kirjoitti:No jos elämässä on sopiva kohta syyskuulla niin eiku Brasiliaan.Riku kirjoitti:Tuo "tässä kohtaa elämää" on ehkä se ratkaisevin lause tuon keikkojen määrän muodostumisessa. Toiset pääsee irtoamaan helpommin kuin joku toinen puhumattakaan finanssiasioista. Mä olin oikeasti lähdössä Australiaan, mutta oikeat työt estivät.teromk kirjoitti:Mulla on yli 15 mutta hullu en ole. Järkevämpää rahan/ajankäyttöä en tässä kohtaa elämää keksi.

Mopo karkasi ahterin alta. Vaikka olutta en juo, niin kiva on silti mennä Kilkennyyn heinäkuun vikana viikonloppuna. Eli 8 on mun lukuni. Mut hei... Mun huppari pitäisi päivittää!
Kyllä on 21.9 käynyt mielessä. John Mayer lämppäröi Brucea. Rio once in a lifetime jne. Ajatuksen tasolla toistaiseksi. Mutta ensin on ajatus (niiku Tuure laulaa....) myös mopon starttaamisessä....Kaikki Rion päivät taitaa kyllä olla Sold Out, mutta ehkä se kuitenkaa ei ole se isoin ropleema.Riku kirjoitti:Älä yllytäPekka kirjoitti:No jos elämässä on sopiva kohta syyskuulla niin eiku Brasiliaan.Riku kirjoitti:Tuo "tässä kohtaa elämää" on ehkä se ratkaisevin lause tuon keikkojen määrän muodostumisessa. Toiset pääsee irtoamaan helpommin kuin joku toinen puhumattakaan finanssiasioista. Mä olin oikeasti lähdössä Australiaan, mutta oikeat työt estivät.teromk kirjoitti:Mulla on yli 15 mutta hullu en ole. Järkevämpää rahan/ajankäyttöä en tässä kohtaa elämää keksi.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski