Naisten paidan äänestys
Re: Naisten paidan äänestys
Vee, kiitos!
Täältä myös ääni sekä lyhyt- että pitkähihaiselle.
Mäkin haluaisin sekä V-kauluksisen että pitkähihaisen
Ja ehkä jopa mieluiten sen pitkähihaisen, kun vilukissana en paljoa lyhythihaisia käytä 

Vee on hyvä. Tota pitkähihasta mietin vielä, lähinnä että oisko varaa molempiin.
the dope's that there's still hope
ihan niinku noi o-aukkoset ei olis samoja paitoja noissa kuvissa. Mallin päällä näyttää huomattavasti väljemmältä kun taas eka kuvaa katsellessa alkaa henki heti salpautua
Ääni meni v-aukolle
Tommottisia pitkähihasia paitoja en järin pidä.

Ääni meni v-aukolle

Tommottisia pitkähihasia paitoja en järin pidä.
-
- Lucky Man
Mietin vaan tässä mihinköhän kohtaa THL:n logo asettuu tossa v-aukkosessa paidassa...muutoin se olis kivaa vaihtelua kun aikasemmat paidat on o:ta.
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
- kristin
- Jack Of All Trades
Minun mielestä v-aukon kanssa sopisi vain rintapielessä oleva pieni logo ja koska tähän paitaan on tulossa leveä logo niin ääni meni o-aukkoiselle vaikka muuten v-aukkoinen olisi mukavampi jo vaihtelunkin vuoksi.sannaspringsteen kirjoitti:Mietin vaan tässä mihinköhän kohtaa THL:n logo asettuu tossa v-aukkosessa paidassa...muutoin se olis kivaa vaihtelua kun aikasemmat paidat on o:ta.
-
- Lucky Man
Näin voisi olla, jotenki tuntuu että iso logo menisi v-paidassa epämääräiseen kohtaan. Miesten v-aukkosessa paidassakristin kirjoitti:Minun mielestä v-aukon kanssa sopisi vain rintapielessä oleva pieni logo ja koska tähän paitaan on tulossa leveä logo niin ääni meni o-aukkoiselle vaikka muuten v-aukkoinen olisi mukavampi jo vaihtelunkin vuoksi.sannaspringsteen kirjoitti:Mietin vaan tässä mihinköhän kohtaa THL:n logo asettuu tossa v-aukkosessa paidassa...muutoin se olis kivaa vaihtelua kun aikasemmat paidat on o:ta.
aukko on paljon pienempi. Haluttaisko me kuitenkin että paidat on logoiltaan samanalaiset vai tuleekohan muutoinkin
taas erilaisia tuunauksia. No se on taas oma aiheensa.
Mä kokeilin päälleni kaikki mun vee aukkoiset paitani ja vaan niissä mitkä menee oikeasti todella alas logo ei näyttäisi hyvältä.. Mä en usko että tuon koon kaula-aukossa sitä ongelmaa tulee
-
- Lucky Man
Hyvä juttu!41 shots kirjoitti:Mä kokeilin päälleni kaikki mun vee aukkoiset paitani ja vaan niissä mitkä menee oikeasti todella alas logo ei näyttäisi hyvältä.. Mä en usko että tuon koon kaula-aukossa sitä ongelmaa tulee