Mutta joka tapauksessa on todella kiva juttu, että saatiin tällainen äänestys! Kiitokset sen järjestämisestä!
Höh, ei tuota nyt sentään Excelillä tehdä vaan TUNTEELLA (ja WordPadilla... )MKN kirjoitti:Ja mä kun kuvittelin, että ottaessani perjantain vapaapäiväksi töistä ei tarvitsisi leikkiä Excelin kanssa...
Tuo onkin hyvä kysymys, että missä vaiheessa kyse on eri biisistä. BitUSAsta olen siinä mielessä samaa mieltä, että siinähän ei ole oikeastaan muuta samaa, kuin sanoitus. Melodiakin on varsin eri. Ehkä tuo melodia onkin se ratkaiseva tekijä. Jos on samat sanat (ainakin kutakuinkin) ja sama melodia, niin silloin on kyse selkeästi samasta biisistä. Brucen kohdalla melodiat eivät tosin ole aina kovin kunnianhimoisia (syy minkä takia ihan kaikki eivät arvosta Springsteeniä biisintekijänä yhtä korkealle, kuin me)...teromk kirjoitti:Mä oon samaa mieltä noista duplikaateista paitsi ehkä Born In The USAn kohdalla, ne on selkeesti kaksi eri biisiä, ei vain 'versioita' samasta biisistä. Nimenomaan tuon äänten jakautumisen perusteella.