Kiitti Tapsa kun selittelet mun puolesta täällä! Kai tää tipaton on kohta katkaistava, ei toimi enää järki, ei näkö, ei mikään... Karmeita kuikelotahan nuo kaikki on nyt kun tarkemmin katsoo päivänvalossa, oikein pahaa tekee katella.Taapsa kirjoitti:Mun on pakko tulla tänne puolelle mesoamaan myös, kun tulin kurkkaan. Noh Antin kommentit ymmärtää kun sehän on ollut selvinpäin kohta 1.5kk, eli kaikki aivosolut ovat ihan pihalla, mutta kuinka noista kuikelomalleista saa selvää, miltä noi näyttäis itsensä päällä. Kyllä täytyis vähän enemmän lihaa olla malleilla tiss..joka puolella että saataisi esiin realistinen lopputulos..
Naisten paidan äänestys
Re: Naisten paidan äänestys
Mä tajusin heti, mitä tarkoitatJenni kirjoitti:Mä käytin viime kesänä foorumipaitaa niin, että siellä alla oli pitkähihainen perus-trikoopaita, semmonen tiukka. Ja koska paita on aika lyhyttä mallia, niin käytin alla pidempää toppia, jos keli oli semmoinen että pystyi lyhythihaista käyttämään. Paidan kangas loppuu pahasti just siihen kohti, missä on isoin makkara mahassa...Susanna kirjoitti:Mäkin haluaisin sekä V-kauluksisen että pitkähihaisenJa ehkä jopa mieluiten sen pitkähihaisen, kun vilukissana en paljoa lyhythihaisia käytä
Edit. Jopa tuli sekava viesti!! Kylmällä kelillä alla siis pitkähihainen ja lämpimällä toppi. Sekä lämpö- että makkarasyystä.

Mä tahtoisin pitkähihaisen veen.
Oli muuten viimekertainen ladyfit melko piukkaa mallia, onkohan nää samoja (tietää koon valita jotta ne makkaratkin mahtuu paidan sisäpuolelle
)
Oli muuten viimekertainen ladyfit melko piukkaa mallia, onkohan nää samoja (tietää koon valita jotta ne makkaratkin mahtuu paidan sisäpuolelle

Sama kysymys esitettiin täällä. -Minä en esittänyt, vaan joku nainen joka käy täällä syömässä ja nukkumassa. Mutta kuulemma niissä edellisissä se ladyjen M olikin niinkuin normaalisti naisten S.Oli muuten viimekertainen ladyfit melko piukkaa mallia, onkohan nää samoja
Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
mä ottaisin pitkähihaisen, tai sitte veen. ja oli tosiaan viimeksi tosi tiukka, eli s lienee ollut sitte xs? ei muuta mut hauiksen kohalta kiristi 

My nerves all jumpin' actin' like a fool
- jersey_girl
- Factory
pitkähihainen minulle. T-paidan ottanen miesten puolelta, kuten viimeksi, noi lady-fit mallit ei sovi mun makkaroille alkuunkaan! 

I got a song to sing, keep me out of the cold
Paita ketjusta on tullut makkaraketju.. Hitsi tuli nälkä.. 

^Se on varmaan väistämätöntä, kun naiset puhuu vaatteista...!
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Veelle lähti ääni. Hihoilla tai ilman.
Katselin juuri samaa että se vaatii sen yhden rohkean postauksen että asioista voidaan puhua oikeilla nimillään. Ei tää mikään pyykkilautavatsa-ihannoimis-ketju olekaan. Ollaan rohkeampia.41 shots kirjoitti:Paita ketjusta on tullut makkaraketju.. Hitsi tuli nälkä..