Miesten paita äänestys
Re: Miesten paita äänestys
Muistakaa äänestyksissä että mallista riippuen värit vaihtelee, Eniten värivaihtoehtoja on siis O-Aukko T-paidoissa. käykää siis selaamassa vaihtoehtoja http://www.tekstiilitukku.fi/tekstiilit" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
Muokkasin äänestystä sen verran että mielipidettä voi vaihtaa jos oma valinta ei tänään nappaakkaan
Muokkasin äänestystä sen verran että mielipidettä voi vaihtaa jos oma valinta ei tänään nappaakkaan
Äänestin O-aukko-T-paitaa, kun ymmärtääkseni siinä on sitä paksumpaakin tarjolla niiden seitinohuiden lisäksi.
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Re: Spekulaatioita - Suomen keikka 2013?
Aika tiukka äänestys 

"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Olen ollut tyytäväinen nykyisiin paitoihin, joten O:lla mennään nytkin.
Yhtä tiukka kuin kaula-aukko.....hehe...shannoon kirjoitti:Aika tiukka äänestys
"Tiukka rupi", sano entinen poika, kun napaansa kaivoi.Taapsa kirjoitti:Yhtä tiukka kuin kaula-aukko.....hehe...shannoon kirjoitti:Aika tiukka äänestys
"Keikkajulisteessa luki:
jos nimimerkkisi olisi heikki v, äänestäisitkö v-aukkoa?heikki o kirjoitti:Olen ollut tyytäväinen nykyisiin paitoihin, joten O:lla mennään nytkin.

"Who will save you from the truth of the matter
Sä keksit mun logiikkanishannoon kirjoitti:jos nimimerkkisi olisi heikki v, äänestäisitkö v-aukkoa?heikki o kirjoitti:Olen ollut tyytäväinen nykyisiin paitoihin, joten O:lla mennään nytkin.

Ok ok...mä vaihdoin....41 shots kirjoitti:Muistakaa äänestyksissä että mallista riippuen värit vaihtelee, Eniten värivaihtoehtoja on siis O-Aukko T-paidoissa. käykää siis selaamassa vaihtoehtoja http://www.tekstiilitukku.fi/tekstiilit" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"