KannatanLiisa S kirjoitti:Voinks mä äänestää tuota söpöä pojua joka on noiden paitojen sisällä?

KannatanLiisa S kirjoitti:Voinks mä äänestää tuota söpöä pojua joka on noiden paitojen sisällä?
Ohjataan nämä äänet nyt sitten vaikka... no, Erkolle. Kaksi naista ottais Erkon, ei paitaaJenni kirjoitti:KannatanLiisa S kirjoitti:Voinks mä äänestää tuota söpöä pojua joka on noiden paitojen sisällä?!
KannatanJenni kirjoitti:Liisa S kirjoitti:Voinks mä äänestää tuota söpöä pojua joka on noiden paitojen sisällä?
Tytöt ,Tytöt Häpeisitte nyt vähän! Tuollainen pikkupoika.. Siis kauheaa esineellistämistäsannaspringsteen kirjoitti:KannatanJenni kirjoitti:Liisa S kirjoitti:Voinks mä äänestää tuota söpöä pojua joka on noiden paitojen sisällä?![]()
Mä äänestän kans tota pojua, saataisko se maskotiksi tai jotain...
Vieläkun valikoimasta löytäisi jonkun tuollaisen.. ei ainakaan näistä vaihtoehdoista *hakee sakset valmiiksi esiin*Taapsa kirjoitti:Asiahan ei minulle kuulu mutta, ei vaan, ainoa asia mitä tulin sanomaan on se Brucelle annettava paita. Huomasin ekaa kertaa tänään noista kuvista miten pieni se V-aukko on noissa paitamalleissa joten mulle on ihan sama kumpi valitaan meille, O-aukollinen voisi ehkä toimia paremmin noista vaihtoehdoista.
Mutta Brucen paita on aina ollut väljä V tai väljähtynyt O kuten tässä Helsinki 2008-kuvassa joten tehdään hälle sitten omansa ja erikseen, kunhan toitotin vain asian ilmoille, koska ekan foorumipaidan kohtalo oli olla joutumatta keikalla päälle, eli virheistä oppii, versus väljät NYC-paidat mitkä ovat olleet hänellä keikalla päällä, tai koko ajan liivin alla.
Tehdään se Bruce-versio sitten omanaan ja mä otan ainakin semmoisen, siitä menee vähintään 2 päätä kaula-aukosta läpi.
Mutta ettei asia harhaile enempää ja että Erkko kokee duunirauhan, nyt mennään näillä loogisilla vaihtoehdoilla!