näin on mutta juuri siksi sen voisi Turuus tehdä ihan piruuttaan. Finnish differetiation.heikki o kirjoitti:Älkää nyt lynkatko, mutta minun mielestäni huivit sopivat paremmin 1D:n tai Bieberin keikalle (tai BCR:n tai Dingon, jos vanhempia vuosikertoja haetaan). Tiedän, olen tosikko.
Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen
Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Seuraava askel on siis:Rusetti kirjoitti:Kymmenen vuotta sitten, jos olisi kysytty.
Voiko Suomessa olla jalkapallokulttuuria? Olisin nauranut
Heikki, Heikki, heikki kyllähän sun nyt olisi pitänyt tietää, että Bieberin keikalle pitää askarrella valkoinen tai vaaleanpunainen sydän toiselle puolelle kirjoitetaan "BELIEVE" ja toiselle puolelle " NEVER SAY NEVERheikki o kirjoitti:Joo ja se kuuloostaa vielä pahemmaltaTaapsa kirjoitti:Kai hokasit että eivät ne huivit päässä olisi, vaan vaikkapa perstaskussa roikkumassa avonaisina ja sieltä ne sitten aina revittäis ja niillä vedettäis pään yläpuolella helikopteria stategisissa tilanteissa.heikki o kirjoitti:Älkää nyt lynkatko, mutta minun mielestäni huivit sopivat paremmin 1D:n tai Bieberin keikalle (tai BCR:n tai Dingon, jos vanhempia vuosikertoja haetaan). Tiedän, olen tosikko.

Ja tuo helikopteri sai mut nauramaan ihan hervottomasti kun tätä vartta ei hirveäasti ole siunaantunut, on ympärillä olijat hyvin pian saaneet silmävamman kun mä rupeisin huitomaan

Eikös U2:n keikalla Hkissä pitänyt olla joitakin valkoisia ja sinisiä huiveja/liinoja, joita piti heiluttaa bändin tullessa lavalle? Voi olla, että muistan väärin...rane kirjoitti:näin on mutta juuri siksi sen voisi Turuus tehdä ihan piruuttaan. Finnish differetiation.heikki o kirjoitti:Älkää nyt lynkatko, mutta minun mielestäni huivit sopivat paremmin 1D:n tai Bieberin keikalle (tai BCR:n tai Dingon, jos vanhempia vuosikertoja haetaan). Tiedän, olen tosikko.
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
Oli.. en muista kummin päin siniset kentällä ja valkoiset katsomossa.. tai toistepäin..Laukku kirjoitti:Eikös U2:n keikalla Hkissä pitänyt olla joitakin valkoisia ja sinisiä huiveja/liinoja, joita piti heiluttaa bändin tullessa lavalle? Voi olla, että muistan väärin...rane kirjoitti:näin on mutta juuri siksi sen voisi Turuus tehdä ihan piruuttaan. Finnish differetiation.heikki o kirjoitti:Älkää nyt lynkatko, mutta minun mielestäni huivit sopivat paremmin 1D:n tai Bieberin keikalle (tai BCR:n tai Dingon, jos vanhempia vuosikertoja haetaan). Tiedän, olen tosikko.
Itse paikalla olleena...ei mitään havaintoo tommosesta41 shots kirjoitti:Oli.. en muista kummin päin siniset kentällä ja valkoiset katsomossa.. tai toistepäin..Laukku kirjoitti:Eikös U2:n keikalla Hkissä pitänyt olla joitakin valkoisia ja sinisiä huiveja/liinoja, joita piti heiluttaa bändin tullessa lavalle? Voi olla, että muistan väärin...rane kirjoitti:näin on mutta juuri siksi sen voisi Turuus tehdä ihan piruuttaan. Finnish differetiation.heikki o kirjoitti:Älkää nyt lynkatko, mutta minun mielestäni huivit sopivat paremmin 1D:n tai Bieberin keikalle (tai BCR:n tai Dingon, jos vanhempia vuosikertoja haetaan). Tiedän, olen tosikko.

I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
that blows this whole fucking place apart...
Valkoiset kentällä ja siniset katsomossa. Mä olin kentällä ja koska olin juuri ennen keikkaa lukenut tästä liinajutusta, kaivoin jostain esille kokovalkoisen froteepyyhkeen ja otin sen mukaan. Oli kai tarkoitus tervehtiä bändiä ja heiluttaa liinoja kun he tulevat lavalle tai kun soitto alkaa, en enää muista. Takakatsomossa liinoja näkyikin aika lailla ainakin ekalla keikalla ekan kappaleen aikana, muuten ei muistaakseni juuri ollenkaan vaikka ei mun pyyhkeeni sentään ainoa ollut kentälläkään. Juttu oli paikallisen fanklubin organisoima, mutta ilmeisestikin ne fanimassat upposivat muun yleisön sekaan turhan tehokkaasti.41 shots kirjoitti: Oli.. en muista kummin päin siniset kentällä ja valkoiset katsomossa.. tai toistepäin..
Mun ympärillä oli niitä pyyhkeitä ihan kiitettävästi.. Ai juu mehän eksyttiin Liisasta jossain vaiheessa.. me oltiin siel toisella puolella lavaaLiisa S kirjoitti:Valkoiset kentällä ja siniset katsomossa. Mä olin kentällä ja koska olin juuri ennen keikkaa lukenut tästä liinajutusta, kaivoin jostain esille kokovalkoisen froteepyyhkeen ja otin sen mukaan. Oli kai tarkoitus tervehtiä bändiä ja heiluttaa liinoja kun he tulevat lavalle tai kun soitto alkaa, en enää muista. Takakatsomossa liinoja näkyikin aika lailla ainakin ekalla keikalla ekan kappaleen aikana, muuten ei muistaakseni juuri ollenkaan vaikka ei mun pyyhkeeni sentään ainoa ollut kentälläkään. Juttu oli paikallisen fanklubin organisoima, mutta ilmeisestikin ne fanimassat upposivat muun yleisön sekaan turhan tehokkaasti.41 shots kirjoitti: Oli.. en muista kummin päin siniset kentällä ja valkoiset katsomossa.. tai toistepäin..