25.7. & 27.7.2024 - London, England, Wembley Stadium
Re: 25.7. & 27.7.2024 - London, England, Wembley Stadium
Wow, kiitokset linkistä mrk! Hyvin tosiaan toimi ja yllättävänkin hyvin myös kuului ja näkyi. Huippua olla mukana fiilistelemässä keikkaa, kun ei muutoin olis mitenkään tonne nyt päässy.
"For the ones who had a notion -
A notion deep inside -
That it ain't no sin to be glad you're alive."
A notion deep inside -
That it ain't no sin to be glad you're alive."
Täytyy nostaa hattua että joku viitsii striimata (ja että akku kestää….) koko hela keikan pitistä. En itse tietenkään koko keikkaa jaksanut katella mutta aika monta kertaa kävin kuuntelemassa ja katsomassa pätkän.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Siinä kyltissä luki, että poikakaveri kosii, jos saa huuliharpun. Sai harpun ja suuteli mimmiä. Screeneille asti ei mahdollinen kosinta näkynyt.41 shots kirjoitti: 25.07.2024 22:23 Saiko joku selvää siit kyltistä, mitä Bruce näytti kameralle. Nim. puhelimella, ja ilman laseja mä mitään nää..
Terkut Lontoosta, oli erinomainen keikka!
It ain't no sin to be glad you're alive
Oli kova keikka. Aika paljon pitää tapahtua, että kakkoskeikka olisi parempi. Paljon viime aikoina soitettuja biisejä jäi myös soittamatta. Nopeasti laskettuna vähintään seitsemän vaihtoa tulee lauantaihin. Pienen pieni mahdollisuus toki on, että vikalla keikalla tapahtuu käsittämättömiä, mutta itse en pidättäisi hengitystäni sen suhteen. Luultavasti mennään tutummilla urilla. Vaihtoja ekaan keikkaan mm. Prove it ja River.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Oletko muuten koskaan, täällä tai podcasteissa, sanonut, että keikka ei nyt ollut tällä kertaa kovin kummoinen? Voi olla, ettei ole tarvinnut ikinä noin sanoa?kekko kirjoitti: 26.07.2024 2:35Siinä kyltissä luki, että poikakaveri kosii, jos saa huuliharpun. Sai harpun ja suuteli mimmiä. Screeneille asti ei mahdollinen kosinta näkynyt.41 shots kirjoitti: 25.07.2024 22:23 Saiko joku selvää siit kyltistä, mitä Bruce näytti kameralle. Nim. puhelimella, ja ilman laseja mä mitään nää..
Oma biisivaihtoveikkaus huomiselle: pois Seeds, Letter to you, Ghosts, Racing, Spirit, LOHAD ja Bobby Jean. Sisään: Prove it (avaus), Darlington, Working, Hometown, River, BITUSA, Glory Days.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Podcastin täältä päästä omalta kohdaltani voin sanoa, että harvassa ovat ne keikat, jotka eivät ns. ole lähteneet. Nopeasti ajateltuna Solna 3 2013 ja Lontoo 2013 ovat olleet sellaisia. Myöskään viime vuoden Monza ei ollut erityisen ikimuistoinen keikka. Kyllä ne muut ovat sitten olleet vähintään hyviä. Eilen oli mielestäni A-kategorian keikka. (Asteikolla Super, A, B...) ja ne S-keikat on aika harvassa.
Let go of the little distractions
Saattaa olla niin, että tämän pumpun keikoilla tehtaan takuu pätee kyllä. Luin ihmisten kommentteja keikasta BTX:sta ja jollain oli ensikertalainen, itsekin laulaja, mukana. Puolivälissä oli tokaissut bändistä, että kaikki ovat "annoyingly good".
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Kiitos. Tää on siis ihan läppä mun puolelta. En siis arvostele niitä ketkä on saanut huuliharpun keikoilla. Musta toi on ihana seurata miten jengi niitä saa. (Riku ja Wendykekko kirjoitti: 26.07.2024 2:35Siinä kyltissä luki, että poikakaveri kosii, jos saa huuliharpun. Sai harpun ja suuteli mimmiä. Screeneille asti ei mahdollinen kosinta näkynyt.41 shots kirjoitti: 25.07.2024 22:23 Saiko joku selvää siit kyltistä, mitä Bruce näytti kameralle. Nim. puhelimella, ja ilman laseja mä mitään nää..

luultavasti en ole lapsi enään, en osaa laulaa, Ei ole syntymäpäiväni en ole kosimassa/Minua ei kosinta En ole kihloissa/naimisissa
En ole sairas vaikka jalkani yrittääkin tapaa minut En ole rakastunut, eikä sydämeni ole särkynyt. Enkä ole edes matkustanut satojatuhansia km keikoille.
Mulla menee siis ihan ok, saako tällä silti sen piip huuliharpun.
(Tolla vinkumisella kyl pitäs saada ainakin kitara ja pusu poskelle Grahamilta)
Mä en oikeasti tiedä mitä noihin kysymyksiin pitäs vastata muo ei meinaan hyväksytä ryhmäänJaSu kirjoitti: 25.07.2024 21:06 Jos olette Facebookissa Springnutsin jäseniä, niin yksi kaveri striimaa molemmat Wembleyn keikat. Springnutsin face. Pitäisi alkaa klo 21.15. Suomen aikaa.
Helsingissä oli myös pyörtyminen pitissä, muistaakseni Backstreetsin soidessa. Ehkä pyörtyi onnesta, nopeesti virkosi. Ja security oli myös nopsasti katsomassa jos tarvii apua.Philly kirjoitti: 25.07.2024 22:26 Tuossa vapaassa striimissä näkyi äsken kun porukka osoitteli kuvan ulkopuolellla olevaa henkilöä. Ehkä kaatuminen, nestehukka ym.
Kuului myös "We got it". Ilmeisesti nyt ok tai hoidossa.
Fakta on se että ei pomo yksin vanhene, me fanitkin aletaan olla osaa jo eläkeiässä.
Mukavaa viimeistä Euroopan keikkaa, ja kiitos striimilinkistä!
My religion is Rock and Roll, my personal Jesus is Bruce Springsteen, and i guess that Elvis must be the God