Re: Euro 2024 lippuja ostetaan / etsitään / myydään
Edit: myyty muualla
Myydään yksi normikenttälippu Tukholman ekalle keikalle 15.7. Sainkin hankittua pittilipun samalle keikalle suht halvalla, joten tämä normikenttälippu jäi ylimääräiseksi.
Pyydetään alkuun ostohinta 75€, mutta tarjouksia saa esittää, tärkeintä olisi saada lippu jollekin käyttöön. Parhaiten saa kiinni viestillä 045 262 5212, soittamalla huonommin.
Myydään yksi normikenttälippu Tukholman ekalle keikalle 15.7. Sainkin hankittua pittilipun samalle keikalle suht halvalla, joten tämä normikenttälippu jäi ylimääräiseksi.
Pyydetään alkuun ostohinta 75€, mutta tarjouksia saa esittää, tärkeintä olisi saada lippu jollekin käyttöön. Parhaiten saa kiinni viestillä 045 262 5212, soittamalla huonommin.
Viimeksi muokannut SamOut78, 13.07.2024 22:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Laitoin yhden främre ståplats eli pittilipun ma 15.7 keikalle myyntiin ticketmaster.se resalen kautta.
A shovel in the dirt keeps the devil gone
Kerro ihmeessä miten onnistuit? Mulla ticketmaster kertoo että resale on suljettujjl kirjoitti: 13.07.2024 17:55 Laitoin yhden främre ståplats eli pittilipun ma 15.7 keikalle myyntiin ticketmaster.se resalen kautta.
Kennoska - Counting on a miracle
Ainakin minulla oli ticketmastertilini omissa tiedoissa valmiina IBAN -tilitiedot yms ohjeen mukaisesti. En tiedä, millä kaikella on vaikutusta; Myyntiinlaitto tapahtui n 48 h ennen keikan alkua.
Jk. Nyt näyttäisi lippu olevan myyty.
Nostetaan nyt vielä...vaikka satasella lähtee yksi pitti 15.6 Tukholma
Voi jumpe. Onpa ihmeellistä. Oon nimittäin jo yhden lipun myynyt ja siinä yhteydessä tietty toimittanu kaikki tiedot.jjl kirjoitti: 14.07.2024 7:14Ainakin minulla oli ticketmastertilini omissa tiedoissa valmiina IBAN -tilitiedot yms ohjeen mukaisesti. En tiedä, millä kaikella on vaikutusta; Myyntiinlaitto tapahtui n 48 h ennen keikan alkua.
Jk. Nyt näyttäisi lippu olevan myyty.
Vastaan itselleni, eettä koska oon ostanut lipun täältä eli saanut lipun transferina niin en pysty myöskään laittamaan sitä resaleen. Ou jee. Hirveen kiva.
Ahaa. Se sitten selittää.Kennoska kirjoitti: 14.07.2024 18:26 Vastaan itselleni, eettä koska oon ostanut lipun täältä eli saanut lipun transferina niin en pysty myöskään laittamaan sitä resaleen. Ou jee. Hirveen kiva.
Viime tingassa rupesi houkuttelemaan Tukholmaan lähtö, jos jollakulla sattuu olemaan taskun pohjalla ylimäärisiä lippuja torstain keikalle: 3 kpl istumapaikkoja olisi hakusessa
Ja pitäisi olla siis vierekkäiset paikat.

https://www.ticketmaster.se/event/bruce ... ter/648971
Sivunäkymällä löytyy ainakin vierekkäisiä. Myös resale-lippuja muissa katsomoissa.
Sivunäkymällä löytyy ainakin vierekkäisiä. Myös resale-lippuja muissa katsomoissa.