Valokuvanäyttely Stadissa heinäkuussa

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
Riku
Photographer

Valokuvanäyttely Stadissa heinäkuussa

Viesti Kirjoittaja Riku »

Viimeksi muokannut Riku, 02.06.2024 11:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riku
Photographer

Re: Valokuvanäyttely Stadissa heinäkuussa

Valokuvat näyttelyssä ovat siis vuosilta 1999 - 2024.
Näyttelyyn kuraattorin toimesta valitut kuvat olen kuvannut seuraavissa paikoissa:
Berliini, Cardiff, Cork, Frankfurt, Göteborg, Helsinki, Kööpenhamina. Milano, München, New York, Pariisi, Tukholma ja Wien.
Saa arvata mistä paikasta on eniten kuvia näyttelyssä.
Anneli
Lucky Man

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Kiitos Riku näyttelystä jo etukäteen! Se tietenkin ohjelmassa kunhan Hesan keikka koittaa. Muutenkin on kivaa tällainen oheisohjelma. Metallican keikkojen yhteydessä on vaikka ja mitä.
41 shots
Chaos Without Prophecy

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Onko Kuvaaja (ja :Vaimo) mahdollisesti paikalla, tuolla jossain vaiheessa. Mä en näillä näkymin ole keikalle tulossa, mut tätä vois harkita vakavasti? Olisi kiva nähdä ees joku tuttu nassu samalla reissulla.
Riku
Photographer

41 shots kirjoitti: 07.06.2024 14:02 Onko Kuvaaja (ja :Vaimo) mahdollisesti paikalla, tuolla jossain vaiheessa. Mä en näillä näkymin ole keikalle tulossa, mut tätä vois harkita vakavasti? Olisi kiva nähdä ees joku tuttu nassu samalla reissulla.
Näyttelyn kuvaaja ja kuraattori (Wendy) ovat molemmat paikalla satunnaisen epäsäännöllisesti ainakin maanantaista torstaihin ennen Stadin keikkaa. Päivitän lähempänä tarkempia tietoja kun tiedetään muut liikkuvat osat.
Anneli
Lucky Man

Viesti Kirjoittaja Anneli »

No, pitäähän näyttelyllä olla avajaiset! Kuvaaja kertoo parhaita keikkakokemuksia, tunnelmia jne.
Riku
Photographer

Tähän mennessä näyttelyyn on henkilökohtaisesti kasvotusten kutsuttu Max, Garry (ja Nicki), Curtis, Anthony ja Ozzie. Kutsu lähtee henkilökohtasesti sähköisesti suoraan ihan kaikille esiintyjille. Saatan tietää jo jotain heidän aikataulustaan (valitettavasti en voi kertoa mitään. Ymmärtänette.) Toivon, että sinäkin pääset paikalle riippumatta heidän aikataulustaan. Nähdään Finlandia Galleriassa.
Riku
Photographer

Anneli kirjoitti: 08.06.2024 15:01 No, pitäähän näyttelyllä olla avajaiset! Kuvaaja kertoo parhaita keikkakokemuksia, tunnelmia jne.
Avajaiset pidetään pienelle porukalle erikseen. Olen paikalla useana päivänä ennen keikkaa. Päivitän niistä infoa myöhemmin. Voidaan silloin järjestää jotain kivaa settiä. Palataan tähänkin.
Riku
Photographer

Valokuvanäyttelyn ovet ovat nyt auki.
Tervetuloa tai tässä tapauksessa kun en juuri nyt ole itse paikalla niin tervemenoa ;)
Käykäähän katsomassa kun ehditte.
Ensi viikolla saatetaan jopa nähdä ihan livenä.
Vastaa Viestiin