Valokuvanäyttely Stadissa heinäkuussa
Valokuvanäyttely Stadissa heinäkuussa
Viimeksi muokannut Riku, 02.06.2024 11:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Valokuvanäyttely Stadissa heinäkuussa
Valokuvat näyttelyssä ovat siis vuosilta 1999 - 2024.
Näyttelyyn kuraattorin toimesta valitut kuvat olen kuvannut seuraavissa paikoissa:
Berliini, Cardiff, Cork, Frankfurt, Göteborg, Helsinki, Kööpenhamina. Milano, München, New York, Pariisi, Tukholma ja Wien.
Saa arvata mistä paikasta on eniten kuvia näyttelyssä.
Näyttelyyn kuraattorin toimesta valitut kuvat olen kuvannut seuraavissa paikoissa:
Berliini, Cardiff, Cork, Frankfurt, Göteborg, Helsinki, Kööpenhamina. Milano, München, New York, Pariisi, Tukholma ja Wien.
Saa arvata mistä paikasta on eniten kuvia näyttelyssä.
Kiitos Riku näyttelystä jo etukäteen! Se tietenkin ohjelmassa kunhan Hesan keikka koittaa. Muutenkin on kivaa tällainen oheisohjelma. Metallican keikkojen yhteydessä on vaikka ja mitä.
Onko Kuvaaja (ja :Vaimo) mahdollisesti paikalla, tuolla jossain vaiheessa. Mä en näillä näkymin ole keikalle tulossa, mut tätä vois harkita vakavasti? Olisi kiva nähdä ees joku tuttu nassu samalla reissulla.
Näyttelyn kuvaaja ja kuraattori (Wendy) ovat molemmat paikalla satunnaisen epäsäännöllisesti ainakin maanantaista torstaihin ennen Stadin keikkaa. Päivitän lähempänä tarkempia tietoja kun tiedetään muut liikkuvat osat.41 shots kirjoitti: 07.06.2024 14:02 Onko Kuvaaja (ja :Vaimo) mahdollisesti paikalla, tuolla jossain vaiheessa. Mä en näillä näkymin ole keikalle tulossa, mut tätä vois harkita vakavasti? Olisi kiva nähdä ees joku tuttu nassu samalla reissulla.
No, pitäähän näyttelyllä olla avajaiset! Kuvaaja kertoo parhaita keikkakokemuksia, tunnelmia jne.
Tähän mennessä näyttelyyn on henkilökohtaisesti kasvotusten kutsuttu Max, Garry (ja Nicki), Curtis, Anthony ja Ozzie. Kutsu lähtee henkilökohtasesti sähköisesti suoraan ihan kaikille esiintyjille. Saatan tietää jo jotain heidän aikataulustaan (valitettavasti en voi kertoa mitään. Ymmärtänette.) Toivon, että sinäkin pääset paikalle riippumatta heidän aikataulustaan. Nähdään Finlandia Galleriassa.
Avajaiset pidetään pienelle porukalle erikseen. Olen paikalla useana päivänä ennen keikkaa. Päivitän niistä infoa myöhemmin. Voidaan silloin järjestää jotain kivaa settiä. Palataan tähänkin.Anneli kirjoitti: 08.06.2024 15:01 No, pitäähän näyttelyllä olla avajaiset! Kuvaaja kertoo parhaita keikkakokemuksia, tunnelmia jne.
Valokuvanäyttelyn ovet ovat nyt auki.
Tervetuloa tai tässä tapauksessa kun en juuri nyt ole itse paikalla niin tervemenoa
Käykäähän katsomassa kun ehditte.
Ensi viikolla saatetaan jopa nähdä ihan livenä.
Tervetuloa tai tässä tapauksessa kun en juuri nyt ole itse paikalla niin tervemenoa

Käykäähän katsomassa kun ehditte.
Ensi viikolla saatetaan jopa nähdä ihan livenä.