Kiertue 2024
Re: Kiertue 2024
Ok, eli ilmeisesti johonkin "odotushuoneeseen" pääsee jo ennen yhtätoista... no toivottavasti sinne jokin täppä ilmestyy, rekannut jo olen itseni sisään.
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Lippupaniikkitunnelmissa täälläkin! Parhaani yritän pittilippuja kHelsinkiin ja atsotaan, miten itse kunkin käy. Tässä juuri arvon, minkä selaimen avaisin tuohon Chromen rinnalle, ja muistanhan LiveNationin salasanani varmasti, jos kone heittääkin minut sieltä ulos just ennen H-hetkeä. Jännää!
-
- Downbound Train
Onnea kaikille.
Olen opettaja ja kuinka ollakaan mulla on tänään hyppytunti alkaen klo 1045.....
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Tsemppiä kaikille lippupaniikkiin. Itse pääsen linjoille vasta joskus 11.30-12. Katsotaan mikä tilanne siinä kohtaa on.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Kun en muutakaan voi kuin panikoida, latasin edes sen Lippu.fi-appin kännylleni ja oho, se ensi kesän Coldplayn lippu näkyy siellä kuten (kai) pitääkin! Eli tuollai ne tulevat siis näkyviin, okei. Vähensikö tämä paniikkitunnelmia yhtään? No ei...
-
- The Wind and the Rain
Tsemppiä kaikille!
Ae että oon tätä outtanna!

Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
-
- The Wind and the Rain
Onnea matkaan!JaSu kirjoitti: 02.11.2023 9:33 Olen opettaja ja kuinka ollakaan mulla on tänään hyppytunti alkaen klo 1045.....
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
-
- Born To Run
Eli oliko näin että ennakkomyyntiä varten pitää olla tuossa livenationin tapahtumasivulla missä näkyy ”myynnissä olevat liput” ja alla sitten tuo live nation ennakkomyynti? Tuon ”aseta muistutus” napin tilalle varmaan sitten aukeaa ”osta liput” tms joka vie lippu.fi kauppaan?
Näin mä sen ymmärsin.myluckyday kirjoitti: 02.11.2023 9:56 Eli oliko näin että ennakkomyyntiä varten pitää olla tuossa livenationin tapahtumasivulla missä näkyy ”myynnissä olevat liput” ja alla sitten tuo live nation ennakkomyynti? Tuon ”aseta muistutus” napin tilalle varmaan sitten aukeaa ”osta liput” tms joka vie lippu.fi kauppaan?