Olin ihan kiinnoostuksesta jonottamassa tuonne Circo Massimoon lippuja. Olin jonossa 10:50 Suomen aikaan ja ei ollut enää mahdollisuutta saada PIT -lippuja. Lämpimät onnittelut nille, jotka ne sai
EDIT / Muokattu ketjun nimeä / Jyrki
Proud Father of The Brothers with Orange Cote D'Ivoire Jacket
teromk kirjoitti: 26.05.2022 12:38
^ Joskus se, että vaikka systeemi näyttää loppuunmyytyä, kannattaa jatkaa vaan kokeilemista ja voi yllättyä positiivisesti.
Joo, mulla oli toisessa selaimessa Rooman keikalle Ticketmasterin korissa normi kenttälippu ja samaan aikaan päivittelin Ticketonen kauppaa ja sain pittilipun 11.15
Jep, tämä taktiikka on toiminut monen monta kertaa.
Missään nimessä ei kannata tehdä hätiköityjä paniikkiratkaisuja ja tyytyä heti huonompiin lippuihin. Niitä kyllä saa aina myöhemminkin (varsinkin jos vaihtoehtona pitti vs "peruskenttä"). Itsellä myös käytössä kahden (tai useammankin) selaimen taktiikka. Jos yhdessä saa koriin "huonommat" liput, on kuitenkin vielä hyvin aikaa rämpyttää toisella selaimella parempien paikkojen toivossa.
Pidetään tämä mielessä kun varsinainen lippujen hankinta alkaa...
mrk kirjoitti: 26.05.2022 12:48
Missään nimessä ei kannata tehdä hätiköityjä paniikkiratkaisuja ja tyytyä heti huonompiin lippuihin. Niitä kyllä saa aina myöhemminkin (varsinkin jos vaihtoehtona pitti vs "peruskenttä"). Itsellä myös käytössä kahden (tai useammankin) selaimen taktiikka. Jos yhdessä saa koriin "huonommat" liput, on kuitenkin vielä hyvin aikaa rämpyttää toisella selaimella parempien paikkojen toivossa.
Proud Father of The Brothers with Orange Cote D'Ivoire Jacket
Sausage Finger kirjoitti: 26.05.2022 13:08
Pidetään tämä mielessä kun varsinainen lippujen hankinta alkaa...
mrk kirjoitti: 26.05.2022 12:48
Mulla meni lippupaniikin piikkiin tuo Rooman peruskenttä, kun viimeisin Bruce-keikka on Rooma 2016. Jatkossa taas muistaa olla kärsivällisempi ja tuo meni harjoitteluna Göteborgia varten. Oli mullakin 2 konetta ja mutta ei tullut pittilippuja vapaaksi 12 mennessä ja sitten oli pakko lopettaa yrittäminen.