THL mukit
Re: THL mukit
Munkin paketti tuli.. Tosin mä vähän petyin, Pakettikortin sisältö kohdassa luki 1x Bruce mutta eipä miestä paketista löytynyt.. 

-
- Drive All Night
Hyvä tietää, olis näin heteromiehellekin paha pettymys. Tosin ei ole pakettiakaan tullut vielä joten eihän sitä koskaan tiedä...41 shots kirjoitti:Munkin paketti tuli.. Tosin mä vähän petyin, Pakettikortin sisältö kohdassa luki 1x Bruce mutta eipä miestä paketista löytynyt..
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Jos äijä hyppää sun paketista, niin se on tullut sit väärään osoitteeseen. Voit sit tuoda sen suoraan mulleDan Tucker kirjoitti:Hyvä tietää, olis näin heteromiehellekin paha pettymys. Tosin ei ole pakettiakaan tullut vielä joten eihän sitä koskaan tiedä...41 shots kirjoitti:Munkin paketti tuli.. Tosin mä vähän petyin, Pakettikortin sisältö kohdassa luki 1x Bruce mutta eipä miestä paketista löytynyt..

-
- Drive All Night
Sovittu!41 shots kirjoitti:Jos äijä hyppää sun paketista, niin se on tullut sit väärään osoitteeseen. Voit sit tuoda sen suoraan mulleDan Tucker kirjoitti:Hyvä tietää, olis näin heteromiehellekin paha pettymys. Tosin ei ole pakettiakaan tullut vielä joten eihän sitä koskaan tiedä...41 shots kirjoitti:Munkin paketti tuli.. Tosin mä vähän petyin, Pakettikortin sisältö kohdassa luki 1x Bruce mutta eipä miestä paketista löytynyt..
-
- Drive All Night
Perille tuli kiitos!
EDIT. Niin ja nyt oli Brucea vaan 0,1! Missä on loput?
EDIT. Niin ja nyt oli Brucea vaan 0,1! Missä on loput?
Odottelu jatkuu... ei mukeja, ei kassia, Brucesta puhumattakaan. Toivo sentään elää, kun jotkut ovat jo paketteja saaneetkin.
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Jos ei ensiviikon alusta kuulu niin ruvetaan kyselemään. Laitatko mulle sun tiedot, niin MaSun on helpompi lähteä tuotetta metsästämään..Yucca kirjoitti:Odottelu jatkuu... ei mukeja, ei kassia, Brucesta puhumattakaan. Toivo sentään elää, kun jotkut ovat jo paketteja saaneetkin.
-
- Drive All Night
Ei paniikkia. Lehdissä oli että asiakas oli odottanut jääkaappipakastinta 6viikkoa..
Löysi vihdoin perille perjantaina. Sain MaSun kautta lähetyksen tiedot ja paketti löytyi ex-itellan hoteista. Olivat unohtaneet jättää saapumisilmoituksen, kun kävivät ovella. Loppu hyvin, mukit hyvin...41 shots kirjoitti:Jos ei ensiviikon alusta kuulu niin ruvetaan kyselemään. Laitatko mulle sun tiedot, niin MaSun on helpompi lähteä tuotetta metsästämään..Yucca kirjoitti:Odottelu jatkuu... ei mukeja, ei kassia, Brucesta puhumattakaan. Toivo sentään elää, kun jotkut ovat jo paketteja saaneetkin.
"Keikkajulisteessa luki: