Mä kannatan tätä ihan täysillärane kirjoitti:^ kyllä vaan, voisko tosiaan vaihteeksi harkita V-aukkoista THL-paitaa?

Mä kannatan tätä ihan täysillärane kirjoitti:^ kyllä vaan, voisko tosiaan vaihteeksi harkita V-aukkoista THL-paitaa?
komp komp41 shots kirjoitti:Mä kannatan tätä ihan täysillärane kirjoitti:^ kyllä vaan, voisko tosiaan vaihteeksi harkita V-aukkoista THL-paitaa?
Pitäis, olis sitten paikka porukalle mihin keikkojen jälkeen rynnätä. 20000 uutta foorumilaista viikolla 19.jersey_girl kirjoitti:Ja tuo nettiosoite esille, jotta saadaan kadonneet lampaat takaisin foorumille. Mites (ihan offtopicina), pitäiskö tehdä mainoslappusia keikalla jaettavaksi?
Täältä kanssa vahva peesi!shannoon kirjoitti:komp komp41 shots kirjoitti:Mä kannatan tätä ihan täysillärane kirjoitti:^ kyllä vaan, voisko tosiaan vaihteeksi harkita V-aukkoista THL-paitaa?
Tämä hyvä, ja silläkin saralla että Brucella on vain yksi T-paita-kaula-aukko-malli(hehee). V-tyyli.rane kirjoitti:^ kyllä vaan, voisko tosiaan vaihteeksi harkita V-aukkoista THL-paitaa?