Bonuksena olevat 5 biisiä ovat kans "Ihan tappoo", kunnolla filmattu läheltä. Tästähän on olemassa toista tunnin DVD aiemmin saatavilla ,mutta sen filmaus on pääosin tapahtunut ns. "kilometrin" päästä.
CDON.com sekoilee edelleen: minäkin sain tuollaisen viipymisvaroituksen maksimissaan 5 päivästä -- pari kolme tuntia sen jälkeen kun olin boksini postista jo hakenut ja noin kuusi tuntia saapumisilmoituksen jälkeen. Älkää siis ihmiset välttämättä menettäkö toivoanne pelkän tuon firman varoitus - tai pahoittelumeiliviestin perusteella, niiden yhteys totuuteen saattaa olla aika etäinen.Johnny72 kirjoitti:Harmin paikka, että teille muille CDONia kokeilleille kävi sittenkin noin. Minä edellistä kommenttiani laittaessani toivoin, että odotettua postia olisi tullut kaikille tilauksen jättäneille. Toivottavasti kukaan ei joudu odottamaan omaa boksikappalettaan paria päivää kauempaa. Vähän sekavalta vaikuttaa tuo CDONin touhu (joskus paketti tulee päivässä, joskus taas kestää viisi päivää...), vaikka omalla kohdallani kävikin tällä kertaa epätavallisen hyvä tuuri.Dan Tucker kirjoitti:Peruin juuri tilauksen, saa nähdä onnistuuko.Humenna kauppaan ja yhteistyö loppui comin kanssa tähän vaikka enpä juuri ole sieltä tilannutkaan.Luckyman63 kirjoitti:Sama täällä, taidanpa ostaa muualta ja perua koko tilauksenDan Tucker kirjoitti:Sain juuri viestiä että viivästyy ja tulee viiden arkipäivän sisällä. Taidanpa laittaa hieman palautetta.Johnny72 kirjoitti:CDON ei sitten lähettänyt turhaan mitään paketinlähetysilmoituksia, vaan Postilta tuli suoraan saapumisilmoitus. Eli kävinpä juuri hakemassa laatikon, jossa sisällä oli Bluray-versio tästä boksista. Aikamoinen Bruce-tunti: ensin vahvistui tieto tulevasta Pohjois-Amerikan kiertueesta ja sitten sai käsiinsä tämän odotetun esineen.
Kävin ostamassa eilen naapurikaupungin Anttilasta oman kappaleen. Jos oma tilaus joskus Cdonista tulee, on perheen toinen foorumisti halukas ostamaan sen itselleen. Haluaa oman kappaleen, kun joskus muuttaa pois kotoa opiskelun perässä. Hyvin on lapset kasvatettuJohnny72 kirjoitti:CDON.com sekoilee edelleen: minäkin sain tuollaisen viipymisvaroituksen maksimissaan 5 päivästä -- pari kolme tuntia sen jälkeen kun olin boksini postista jo hakenut ja noin kuusi tuntia saapumisilmoituksen jälkeen. Älkää siis ihmiset välttämättä menettäkö toivoanne pelkän tuon firman varoitus - tai pahoittelumeiliviestin perusteella, niiden yhteys totuuteen saattaa olla aika etäinen.Johnny72 kirjoitti:Harmin paikka, että teille muille CDONia kokeilleille kävi sittenkin noin. Minä edellistä kommenttiani laittaessani toivoin, että odotettua postia olisi tullut kaikille tilauksen jättäneille. Toivottavasti kukaan ei joudu odottamaan omaa boksikappalettaan paria päivää kauempaa. Vähän sekavalta vaikuttaa tuo CDONin touhu (joskus paketti tulee päivässä, joskus taas kestää viisi päivää...), vaikka omalla kohdallani kävikin tällä kertaa epätavallisen hyvä tuuri.Dan Tucker kirjoitti:Peruin juuri tilauksen, saa nähdä onnistuuko.Humenna kauppaan ja yhteistyö loppui comin kanssa tähän vaikka enpä juuri ole sieltä tilannutkaan.Luckyman63 kirjoitti:Sama täällä, taidanpa ostaa muualta ja perua koko tilauksenDan Tucker kirjoitti:
Sain juuri viestiä että viivästyy ja tulee viiden arkipäivän sisällä. Taidanpa laittaa hieman palautetta.
Oletko vielä kuullut yhtään uutta biisiä? Miten vanhat demoversiot?Rockaway kirjoitti:Saisiko joltain asiaan perehtyneeltä kunnon track-by-track fiilistelyn? Itse joudun odottamaan jouluun :/
Olen kuullut Meet Me in the Cityn ja Party Lightsin, samoin jotain vanhoja demoja ja tietenkin Tracks-biisit, mutta olisi mielenkiintoista kuulla mielipiteitä miten uudet biisit toimivat, yksitellen ja kokonaisuutena. Kunnon track-by-track arvostelua en ole netistäkään löytänyt.JaSu kirjoitti:Oletko vielä kuullut yhtään uutta biisiä? Miten vanhat demoversiot?Rockaway kirjoitti:Saisiko joltain asiaan perehtyneeltä kunnon track-by-track fiilistelyn? Itse joudun odottamaan jouluun :/