The Ghost of Bruce Springsteen
-
- Drive All Night
Re: The Ghost of Bruce Springsteen
Tulen keikalle töistä.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Jos etkoja löytyy, olen aika varmasti mukana mutta päivän aikataulu (ja koko iltavapaalupa) on vielä vähän hakusessa, vaikka lippu keikalle kyllä toki on hankittuna.
Voisihan sitä jossain nähdä ennen keikkapaikalle siirtymistä.rosie_77 kirjoitti:Tavalle menijät, etkoiletteko?
And I swear I found the key to the universe in the engine of an old parked car
Mukana.Kartsa kirjoitti:Voisihan sitä jossain nähdä ennen keikkapaikalle siirtymistä.rosie_77 kirjoitti:Tavalle menijät, etkoiletteko?
“Is a dream a lie if it don't come true? Or is it something worse?”
"Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed."
"Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed."
Mukana ollaan jos vain aikataulu natsaa.Kartsa kirjoitti:
rosie_77 kirjoitti:
Tavalle menijät, etkoiletteko?
Voisihan sitä jossain nähdä ennen keikkapaikalle siirtymistä.
Mukana.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
Mun aikataulu myös edelleen auki. Laitan vaikka Liisa sulle tekstiviestiä tms. kun tiedän pääsenkö tulemaan ja kyselen sitten missä olette päättäneet kokoontua.Liisa S kirjoitti:Jos etkoja löytyy, olen aika varmasti mukana mutta päivän aikataulu (ja koko iltavapaalupa) on vielä vähän hakusessa, vaikka lippu keikalle kyllä toki on hankittuna.

I want the whole damn world to come dance with me
Joo. Jos tänään näkyy porukoita jommallakummalla niistä keikoista joille olen menossa, kysyn onko kukaan miettinyt mitään. Luultavasti ei vielä ole...
-
- The Wind and the Rain
Tj 26 tuntia Tavaan.
Saa nähdä ehdinkö rakennella scratchistä kätevät älypuhelinjalustat kahdelle koneelle videokuvaukseen. Kehykset jo valmiit. Alumiinikiskot - täkkipulteilla säädettävät. 
Toivottavasti Tavalla kuullaan jotain spessu(soolo tms.)kivaa - sentään Ghostareiden uran merkittävä virstanpylväs esiintyä ensi kertaa maamme maineikkaimmalla klubilla. Oma Tavastia -poikuuskin lähtee samalla.

Toivottavasti Tavalla kuullaan jotain spessu(soolo tms.)kivaa - sentään Ghostareiden uran merkittävä virstanpylväs esiintyä ensi kertaa maamme maineikkaimmalla klubilla. Oma Tavastia -poikuuskin lähtee samalla.

Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Minulla on ylimääräinen lippu illan keikalle. Koska olen hövelillä tuulella, annan sen pois, jos jotakuta kiinnostaa. Yyveellä onnistuu.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Onkos Tavastian etkojen ajankohdasta ja paikasta tullut mitään tietoa?
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.