Kevät/kesämiitti Turku
Re: Kevät/kesämiitti Turku
Olihan meillä. Suunnitelmissa oli/on myös pitää loppukesän/syksyn miitti, mutta tämän eteen ei olla vielä tehty mitään.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
- jersey_girl
- Factory
Sherry, en löytänyt kännynumeroasi mistään, muuten olisin laittanut tekstarin!
Olin miettinyt miittiä elokuun alkuun, mutta siihen tulivat nuo Forssan kuviot niin lähelle, etten sitten ryhtynyt sen enempää hötkyilemään. Periaatteessa voisimme kai olla tuossa samassa tilassa lukukaudenkin aikana joku ilta. Menee syyskuulle ainakin minun osaltani ja minulla on siellä jo töiden puolesta aika paljon iltoja kiinni, mutta tarkistelen. Voisihan se olla autuasta pitkän työpäivän jälkeen rojahtaa kuuntelemaan Brucea
. Ja toki saatte muutkin ehdottaa paikkaa ja järjestää kokoontumisen 
Olin miettinyt miittiä elokuun alkuun, mutta siihen tulivat nuo Forssan kuviot niin lähelle, etten sitten ryhtynyt sen enempää hötkyilemään. Periaatteessa voisimme kai olla tuossa samassa tilassa lukukaudenkin aikana joku ilta. Menee syyskuulle ainakin minun osaltani ja minulla on siellä jo töiden puolesta aika paljon iltoja kiinni, mutta tarkistelen. Voisihan se olla autuasta pitkän työpäivän jälkeen rojahtaa kuuntelemaan Brucea

I got a song to sing, keep me out of the cold
^Multa ainakin puoltoääni kokoontumispaikalle. Ajankohta voisi mun mielestäni hyvinkin olla syyskuulla.
Kokoontumispaikka on erinomainen! Miitissä mukana sikäli kun aikataulut passaavat, omassa kalenterissani syyskuu on jo melkoisen täynnä.
It ain't no sin to be glad you're alive
Puoltoääni minultakin. Syyskuun puolen välin jälkeen olisi mahdollisuus osallistua.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
-
- The Wind and the Rain
Joku syyskuinen arkiehtoo voisi olla makee kun silloin muutenkin pruukataan kuokkia... ? 

Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
-
- Growin' Up
Harmi, jos olisit laittanut YV:tä, siitä olisi tullut viesti miun työsähköpostiini, jota luen päivittäin paitsi lomillajersey_girl kirjoitti:Sherry, en löytänyt kännynumeroasi mistään, muuten olisin laittanut tekstarin!
Olin miettinyt miittiä elokuun alkuun, mutta siihen tulivat nuo Forssan kuviot niin lähelle, etten sitten ryhtynyt sen enempää hötkyilemään. Periaatteessa voisimme kai olla tuossa samassa tilassa lukukaudenkin aikana joku ilta. Menee syyskuulle ainakin minun osaltani ja minulla on siellä jo töiden puolesta aika paljon iltoja kiinni, mutta tarkistelen. Voisihan se olla autuasta pitkän työpäivän jälkeen rojahtaa kuuntelemaan Brucea. Ja toki saatte muutkin ehdottaa paikkaa ja järjestää kokoontumisen

Miullekin sopisi tapaaminen syyskuussa:)
"Cause you're a walking, talking reason to live."
- jersey_girl
- Factory
Loppukesän/alkusyksyn miitin eteen on nyt tehty sen verran, että varasin saman tilan kuin viimeksi 24.9. puoliseitsemästä eteen päin. Pitäähän sitä lämmitellä synttäreille!
Sopiiko kenenkään kalentereihin?
12 mahtuu paikalle.
1.jersey_girl
Sopiiko kenenkään kalentereihin?
12 mahtuu paikalle.
1.jersey_girl
I got a song to sing, keep me out of the cold
^Itselleni sopii. Merkataan ylös.
Oi ei. Justiinsa samana ilatana (24.9) pitää tunkea Kaupunginteatteriin katsomaan Breaking The Waves.
Muuten olisin ilman muuta mukana.
Muuten olisin ilman muuta mukana.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.