Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)
Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)
Ensi viikolla alkaa kamppista tämän kirjan tiimoilta FB:ssa otsikolla minä ja Bruce.
Sinne sitten ihmettelemään. Luvassa kuulemma ihan mielenkiintoista matskua.
Lisäksi Otava tulee tarjoamaan tätä kirjaa foorumin jäsenille johonkin erikoishintaan.
Palaan aiheeseen kun sen aika on = lisäinfoa odotellessa.
Sinne sitten ihmettelemään. Luvassa kuulemma ihan mielenkiintoista matskua.
Lisäksi Otava tulee tarjoamaan tätä kirjaa foorumin jäsenille johonkin erikoishintaan.
Palaan aiheeseen kun sen aika on = lisäinfoa odotellessa.
Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)
Kuullostaa hyvältä, ootellaan...
Kiintiökirjoja. Kiva juttu 

Niitä saa tilata sitten vain tiettynä kellonaikana ja jos myöhästyy niin jää ilman kirjaateromk kirjoitti:Kiintiökirjoja. Kiva juttu

Ja aika on tietty joku mystinen, kuin ruotsalaisten roll call -ajat ?
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
-
- Jack Of All Trades
Kirja-arpajaiset. Kiva juttuRiku kirjoitti:Niitä saa tilata sitten vain tiettynä kellonaikana ja jos myöhästyy niin jää ilman kirjaateromk kirjoitti:Kiintiökirjoja. Kiva juttu

Kiintiökirjan saaminen arvonnasta on tietysti vasta ensimmäinen porras. Sen jälkeen pitää selvittää onko tässä nyt minkäkokoinen paikka kyseessä, että montako sinne mahtuu kerrallaan lukemaan niitä kirjoja ja miten jonotus eturivin lukijoiksi haluaville järjestetään?Aku kirjoitti:Kirja-arpajaiset. Kiva juttuRiku kirjoitti:Niitä saa tilata sitten vain tiettynä kellonaikana ja jos myöhästyy niin jää ilman kirjaateromk kirjoitti:Kiintiökirjoja. Kiva juttu99 ekaa saa kirjan.
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Sitten luvataan tarjota 99 tuoppia Peter Ames Carlinille, kirjan suomentajalle, Otavalle ja varmaan Rikullekin koska ei olla varmoja kuinka hän liittyy asiaan. Luultavasti myös Taapsalle, Jon Landaulle, foorumille, Turulle ja Facebookille. Sitten ihmetellään kun tulikin ostettua se kirja Amatsonilta aiemmin ja pohditaan, miksi sun kirjan taustatekstit on englanniksi ja mun suomeksi, onko nää nyt sama kirja?Aku kirjoitti: Kirja-arpajaiset. Kiva juttu99 ekaa saa kirjan.
Mä liityn sillain tähän, että joku soitti mulle ja pyysi levittämään viestiä aiheesta (ihan kuin me tiedettäisi kirjasta jo, mutta olihan tuossa muutakin) sekä kertoi että tarjousta pukkaa. Jokainen sitten päättää itse mitä tekee jahka asia nyt ensin etenee johonkin konkreettiseen suuntaan. Oma toiveeni ja olettamukseni on kuitenkin että kirjan pitää olla edullisempi tässä tarjouksessa kuin missään muualla.Liisa S kirjoitti:Sitten luvataan tarjota 99 tuoppia Peter Ames Carlinille, kirjan suomentajalle, Otavalle ja varmaan Rikullekin koska ei olla varmoja kuinka hän liittyy asiaan. Luultavasti myös Taapsalle, Jon Landaulle, foorumille, Turulle ja Facebookille. Sitten ihmetellään kun tulikin ostettua se kirja Amatsonilta aiemmin ja pohditaan, miksi sun kirjan taustatekstit on englanniksi ja mun suomeksi, onko nää nyt sama kirja?Aku kirjoitti: Kirja-arpajaiset. Kiva juttu99 ekaa saa kirjan.
Onko suomentajan nimi muuten tiedossa?