se on just noin ku kirjoitat. G-porissa on aina hyvät keikat, mutta kalliimpaa verrattuna esim Saksaan. Mutta isoin showstopperi itselle on se jos stadin stadikan keikka on kovin lähellä G-poria, koska olen bruukannut autoilla G-poriin ja yhdistää siihen lomailua. Ja lomailu ei ole sitä että ajaa talla pohjassa sinne tai takaisin. Eli pitää odotella miten keikat on suhteessa toisiinsa.mrk kirjoitti:Eikun niin onkin sama viikonloppu, muistin väärin.
Göteborgin keikat olisi ihan hauska joku vuosi kokea, mutta paikkana se ei ole houkuttelevin ykkösmatkakohde. Kallista mennä ja asua. Tosiaan, kuten joku mainitsi. niin esimerkiksi Saksaan pääsee halvemmalla. Noh, odotellaan rauhassa mitä sieltä tulee. Ensi kesänä on onneksi lomia reilusti.
Huhut ja spekuloinnit 2015
Re: Kiertuehuhut 2015
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Sitä odotellessa toinen kaupunki on todennäköisesti jo loppuunmyyty...rane kirjoitti:Eli pitää odotella miten keikat on suhteessa toisiinsa.
^ joo, näin käy jos keikat taas kerran julkistetaan tipotellen, arg.
Mutta hotellin voi aina perua ja veikkaan että lipunkin saa ehkä myytyä jos sitten ei jollekin sellaselle keikalle pääsisi mille piti mennä.
Mutta hotellin voi aina perua ja veikkaan että lipunkin saa ehkä myytyä jos sitten ei jollekin sellaselle keikalle pääsisi mille piti mennä.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
-
- Drive All Night
Kovasti kiinnostaisi mutta odottelen keikkalistaa ja erityisesti mahdollisia Dublin - Lontoo keikkapäiviä ja ehkäpä seuraavana Italia ja Saksakin ennen G-borgia.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Keikoilla on kyllä ihan eri meininki, kuin Tukholmassa. Ei voi oikein verratakaan. Ei silti ole G'pori tällä kertaa ihan se ykkösvaihtoehto omalta osalta. Ja toivon muutenkin edelleen niitä pienimuotoisempia keikkoja...mrk kirjoitti:Göteborgin keikat olisi ihan hauska joku vuosi kokea, mutta paikkana se ei ole houkuttelevin ykkösmatkakohde.
Take 'Em As They Come
No niin, kävin ensi kesään liittyviä matkakeskusteluja vaimon kanssa aamulla. Lopputulos: 1 koko perheen kaupunkiloma jossain kivassa kaupungissa, johon yhdistettynä keikka ja lisäksi saan mennä niin paljon kun lompakko kestää. Enää pitäisi hoitaa se lompakko kestävään kuntoon. Kaupunkilomakohteen (Barcelona, Rooma, Praha, Pariisi tulivat ehdotuksina vaimolta) ja Suomi-Ruotsi-akselin lisäksi haaveilun kohteena paikkoja, joihin pääsee edukkaasti ja sellaiset paikat, joissa ei ole tullut aiemmin käytyä.
Katotaan miten tää kehittyy. Kuitenkin käy niin ku 2013. Siis ei mun pitänyt mennä kymmenelle keikalle, mutku keikat ilmotettiin taas miten sattuu ja lippuja oli sopivasti tyrkyllä niin asioita vaan tapahtu...
Katotaan miten tää kehittyy. Kuitenkin käy niin ku 2013. Siis ei mun pitänyt mennä kymmenelle keikalle, mutku keikat ilmotettiin taas miten sattuu ja lippuja oli sopivasti tyrkyllä niin asioita vaan tapahtu...
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Voi jysäys, nyt taisi nukkumatin vierailu viivästyä tältä illalta pahemman kerran... Pitäisi vissiin olla useammin pari päivää poissa foorumilta, kun heti alkaa tapahtua tässä ketjussa. 

It's Bo... boycott time!
Göteborg muuttuu vaan niin ihanan ihmeelliseksi Brucelandiaksi ja keikat siellä on hämmentävän upeita, joten sinne on mentävä uudestaan. Oon konkari, olinhan siellä yhdellä keikalla. Vuonna 2012. Sillä ekalla. Ja missasin muun muassa kaiken oleellisen. But. You get the point.
Tiedän mitä tarkoitat... Mutta tähdet on tehty meidän mopoja varten.Ile kirjoitti:Katotaan miten tää kehittyy. Kuitenkin käy niin ku 2013. Siis ei mun pitänyt mennä kymmenelle keikalle, mutku keikat ilmotettiin taas miten sattuu ja lippuja oli sopivasti tyrkyllä niin asioita vaan tapahtu...
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Musta tuli Göteborg-fani jo kesällä 2008. Ullevilla on tullut nähtyä Brucelta 3, Madonnalta 2 ja Green Dayltä 1 keikka. Jos Suomesta pitäis jonnekin muuttaa, Göteborg olisi yksi todennäköisimmistä kohteistarane kirjoitti:se on just noin ku kirjoitat. G-porissa on aina hyvät keikat, mutta kalliimpaa verrattuna esim Saksaan. Mutta isoin showstopperi itselle on se jos stadin stadikan keikka on kovin lähellä G-poria, koska olen bruukannut autoilla G-poriin ja yhdistää siihen lomailua. Ja lomailu ei ole sitä että ajaa talla pohjassa sinne tai takaisin. Eli pitää odotella miten keikat on suhteessa toisiinsa.mrk kirjoitti:Eikun niin onkin sama viikonloppu, muistin väärin.
Göteborgin keikat olisi ihan hauska joku vuosi kokea, mutta paikkana se ei ole houkuttelevin ykkösmatkakohde. Kallista mennä ja asua. Tosiaan, kuten joku mainitsi. niin esimerkiksi Saksaan pääsee halvemmalla. Noh, odotellaan rauhassa mitä sieltä tulee. Ensi kesänä on onneksi lomia reilusti.

No, mua ei tn nähdä ensi kiertueella missään, rahaa ei yksinkertaisesti ole. Hm... Jos joku Veikkauksesta lukee tätä, niin voisitteko...

Apua! Pitääkö sitä itsekin aktivoitua? Göteborgissa en ole keikoilla ollu, mutta Kipin kertomukset kammottavista jonotusolosuhteista ovat kyllä mielessä... Ehkä ne pitää itsekin kokea