Jake Clemons
Re: Jake Clemons
Hienoa Kekko ja Wendy, onnittelut!
Yritän tuonne Tuusulan keikalle, toivottavasti onnistuu.
Yritän tuonne Tuusulan keikalle, toivottavasti onnistuu.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
Lipunmetsästäjät hereillä tänään illalla! Lisää infoa myöhemmin.
Osto tapahtuu luottokortilla.
Osto tapahtuu luottokortilla.
It ain't no sin to be glad you're alive
Pitääkö valvoa pitkään?
Jos kaikki sujuu suunnitellusti, niin yötä myöten ei tarvitse valvoa. Pari muuttujaa on vielä matkassa, siksi ei lupausta tarkasta kellonajasta. Olen sopinut Wendyn kanssa, että aloitamme lipunmyynnin samaan aikaan.
Onko tietoa tarviiko luoda taas jokin ostotili jonnekin vai meneekö jotenkin kertaostona läpi?
"For the ones who had a notion -
A notion deep inside -
That it ain't no sin to be glad you're alive."
A notion deep inside -
That it ain't no sin to be glad you're alive."
Eli nyt pitää päättää, kumman teistä ovella jonottaa luottokortti kädessä? Panic, panic! (Eikun just oikein, tietysti aloitatte samaan aikaan jos vain mahdollista jotta kaikkien olisi tosiaan päätettävä kummalle haluaa ja liput jakautuisivat tasaisesti kaikille.)kekko kirjoitti:Olen sopinut Wendyn kanssa, että aloitamme lipunmyynnin samaan aikaan.
- Päivänsäde
- Jill Of All Trades
Laitatteko linkit tähän ketjuun vai tuonnen rekisteröitymistä vaativalle puolelle?
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Tämä on vielä sopimatta, mutta voisimme tosiaan laittaa rekisteröitymisen vaativalle puolelle. IMHO.Päivänsäde kirjoitti:Laitatteko linkit tähän ketjuun vai tuonnen rekisteröitymistä vaativalle puolelle?
Tiliä ei tarvitse luoda, vaan homma toimii linkin ja salasanan kautta.
Voisi tosiaan olla hyvä että hys-hys -puolella olisi oma ketju aiheelle ja vain sinne tulisi linkki ja salasana, mutta tällä puolella sopii olla tietenkin ilmoitus siitä, milloin tieto on saatavilla. Ylläpito (tai ainakin minä) lupaa olla illalla paikalla oikeaan aikaan ja uusia jäseniä hyväksytään heti sen jälkeen kun jo tunnuksen omistavat foorumilaiset ovat lippunsa saaneet. Tai joku muu systeemi, mutta tätä ehdotan.Päivänsäde kirjoitti:Laitatteko linkit tähän ketjuun vai tuonnen rekisteröitymistä vaativalle puolelle?
Edelleen mä kaipaisin yhtä ihanaa foorumilaista ketä pystyisi yrittämään yhtä ylimääräisen lippua tuusulan keikalle.