Sis ilmeisesti on tottateromk kirjoitti:^^ eeeeeiiiiiiiiii. Miks mä en oo paikalla!

Sis ilmeisesti on tottateromk kirjoitti:^^ eeeeeiiiiiiiiii. Miks mä en oo paikalla!
pakko olla joku virhe...teromk kirjoitti:^^ eeeeeiiiiiiiiii. Miks mä en oo paikalla!
Jos joku törkimys on kopioinut sirkus kyltin, ja tämän myötä Pomo luuli että Tero ja Päivi on paikallaSalla kirjoitti:Voihan hitto, oon tosi pahoillani Tero! Ehkä Bruce luuli, että teillä jatkuu keikat vielä Uuteen-Seelantiin. "Hey guys, let's play full Born in the USA for that couple who can't seem to get enough of it! They sure come across as nice, hardworking people."
Ja sen myötä mä en vieläkään kuule 41 shots.a.. hmm.. No kyl se silti mulle kelpaisi. Tää hyvä puoli vähäisistä nähdyistä keikoista on..Sandy kirjoitti:Nyt alkaa kyllä vahvasti kristallisoitumaan ajatus, että seuraavalla/-illa Suomen keikoilla se on full-album.. Jos on vaan yks keikka niin Bitusahan se on, näin se Brucen logiikka menee, että suomalaistenkin päästävä tästä herkusta osalliseksi. Mä en siis valita, keikkoja sen verran vähän takana mutta kyllä ottasin minkä vaan albumin mieluummin, kun Bitusa