heikki o kirjoitti:Juuri näin. Iso osa Brucen keikkojen hienoudesta on yllätyksellisyys. Albumi vie pois myös keikan rakenteesta. Mielestäni albumikeikat voisi ilmoittaa etukäteen.
No jos nyt julkistettais kaksi Suomen keikkaa ja ilmotettais etukäteen, että toinen on BITUSA niin jättäsittekö muka menemättä?
Sanotaan näin, että itse menisit sinne. Sitten päättäisit matkustaa Wieniin keikalle ja kun kaikki olisi parhain päin, siellä tulisikin yllättäen taas BitU. Matkaan kulunut raha ja aika, odottava fiilis keikasta ja sitten tulisi sama albumi eli käytännössä ehkä yli 20 samaa biisiä kuin Suomen keikalla. Kyllä se varmaan sullekin pieni pettymys olisi
heikki o kirjoitti:Juuri näin. Iso osa Brucen keikkojen hienoudesta on yllätyksellisyys. Albumi vie pois myös keikan rakenteesta. Mielestäni albumikeikat voisi ilmoittaa etukäteen.
No jos nyt julkistettais kaksi Suomen keikkaa ja ilmotettais etukäteen, että toinen on BITUSA niin jättäsittekö muka menemättä?
En jättäisi Suomen keikkaa väliin, mutta Ruotsin saattaisin jättääkin. Enkä olisi kovin innoissani Suomenkaan keikasta.
Mutta aatteleppa jos se soittaiskin albumikeikan lisäksi vaikka just SEN kappaleen jonka oot aina halunnut kuulla, tai jonkun jota se ei koskaan soita, niin eikö se yksi kappale riittäis siihen että jälkeenpäin aattelis, et "olipa huikeeta"...
Ja anteeksi tää jankuttaminen, mä lopetan sen nyt!
Mä eilen pohdin omaa kantaani noihin albumi keikkoihin. Mulla on niin vähän keikkoja alla että ei varmaan ottaisi päähän vaikka sellaiselle keikalle "joutuisikin" Tietysti mä tavallaan ymmärrän niitä ketkä näkee kiertueella monia keikkoja ja kohdalle osuu sama albumi monesti. Mutta, tää riski on aina olemassa. Se kannattaa aina muistaa kun keikoille lähtee. Loppujen lopuksi die hard fanit on aika pieni osa yleisöstä ja monelle harvoin keikalla kävijöille noi on unelmien täyttymys. Ja kuten täälä jo sanottiinkin settilistasta keikkaa seuraavat näissä ne aina suurimat pettyjät on
Liisa S kirjoitti:Eiks ne ole antanut Tompalle langattomia vehkeitä?
Langattomat aiheuttavat joillekin kitaraefekteille vähän ongelmia eli saattavat saada ne toimimaan ihan väärällä tavalla ja tuohon Tomin soittotyyliin langattoman aiheuttamat signaalin laadun heikkenemiset eivät sovi. Eli taitaa olla Morellon oma päätös pitäytyä piuhassa.
"So walk tall or baby don't walk at all"
7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
En jättäisi Suomen keikkaa väliin, mutta Ruotsin saattaisin jättääkin. Enkä olisi kovin innoissani Suomenkaan keikasta.
Mutta aatteleppa jos se soittaiskin albumikeikan lisäksi vaikka just SEN kappaleen jonka oot aina halunnut kuulla, tai jonkun jota se ei koskaan soita, niin eikö se yksi kappale riittäis siihen että jälkeenpäin aattelis, et "olipa huikeeta"...
Ja anteeksi tää jankuttaminen, mä lopetan sen nyt!
Eihän tää mitään jankuttamista ole. Mikään yksittäinen biisi ei ainakaan minulle tee keikasta loistavaa. Kyllä siihen tarvitaan kokonaisuus.
Sanotaan näin, että itse menisit sinne. Sitten päättäisit matkustaa Wieniin keikalle ja kun kaikki olisi parhain päin, siellä tulisikin yllättäen taas BitU. Matkaan kulunut raha ja aika, odottava fiilis keikasta ja sitten tulisi sama albumi eli käytännössä ehkä yli 20 samaa biisiä kuin Suomen keikalla. Kyllä se varmaan sullekin pieni pettymys olisi
En suostu perääntyyn kannastani enkä myöntään, että olisin pettynyt
Esim. tällä kyseisellä levyllä on ihan tarpeeksi vielä semmosia kappaleita, että meikäläinen jaksaa kyllä kuunnella, mm. I'm on fire joka on "syypää" siihen, että mää edes alunperin oon alkanut Brucea kuunnella! Ja musta ois vaan mahtavaa jos tietäisin taas kuulevani sen
Edit: nyt mää lopetan tästä aiheesta. ihan oikeesti
En suostu perääntyyn kannastani enkä myöntään, että olisin pettynyt
Esim. tällä kyseisellä levyllä on ihan tarpeeksi vielä semmosia kappaleita, että meikäläinen jaksaa kyllä kuunnella, mm. I'm on fire joka on "syypää" siihen, että mää edes alunperin oon alkanut Brucea kuunnella! Ja musta ois vaan mahtavaa jos tietäisin taas kuulevani sen
Edit: nyt mää lopetan tästä aiheesta. ihan oikeesti
01. Born in the USA
02. Badlands
03. LUCKY TOWN
04. ROULETTE
05. GROWIN' UP (w/ extended story in the mid section)
06. Wrecking Ball
07. Death to My Hometown
08. High Hopes
09. Just Like Fire Would
10. LOST IN THE FLOOD (sign request)
11. Spirit in the Night (w/ extended spoken intro, talking about the Jersey Devil)