Sama täällä, tuolla ne on Bruce-vitriinissä still sealedkekko kirjoitti:Mä en ole malttanut liimata omia tarrojani mihinkään. Lisäerän uskaltaisin ehkä jo kiinnittääkin johonkin.
THL tarrat
- Luckyman63
- Downbound Train
Re: THL tarrat
You´ll never walk alone
Mulla on olohuoneen ovessa molemmat . Tarrat on luotu käytettäviksi, niille tulee paha mieli jos niitä ei liimata mihinkään..Luckyman63 kirjoitti:Sama täällä, tuolla ne on Bruce-vitriinissä still sealedkekko kirjoitti:Mä en ole malttanut liimata omia tarrojani mihinkään. Lisäerän uskaltaisin ehkä jo kiinnittääkin johonkin.
Tuohan se olisikin ihanteellinen paikka. Kokeilisiko. Saattaisi mennä vaihtoon ovi ja etuhampaat.41 shots kirjoitti:Mulla on olohuoneen ovessa molemmat . Tarrat on luotu käytettäviksi, niille tulee paha mieli jos niitä ei liimata mihinkään..Luckyman63 kirjoitti:Sama täällä, tuolla ne on Bruce-vitriinissä still sealedkekko kirjoitti:Mä en ole malttanut liimata omia tarrojani mihinkään. Lisäerän uskaltaisin ehkä jo kiinnittääkin johonkin.
Mutta ehdottomasti tarroja lisää, niille on kyllä käyttöä.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
"....ovi ja etuhampaat..." eahhahhaaa...ei helvettiläinen... 

Born to ..something..something...something..
-
- Jack Of All Trades
Saapiko semmoisen jonka voi liimata autoon ikkunan sisäpuolelle? Ei lähtis jääraapan mukana sitte irti.
- jersey_girl
- Factory
Täällä THL tarrat ovat käyttämättä, mutta huonossa jamassa. Reunat ovat kupruilleet omia aikojaan, kun ei sitä vitriiniäkään ole. Mutta kyllä lisätarrat kelpaa 

I got a song to sing, keep me out of the cold
En edes tiennyt, että THL-tuoteperheeseen kuuluu tarrojakin. Meikäläinenkään ei raskisi liimailla THL-tarroja mihinkään, jos mulla semmoisia olisi. 

It's Bo... boycott time!
-
- Drive All Night
Vois niitä joitain tilatakin jos on fiksun näkösiä vaikka tietysti ne on taattua laatua.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Siinähän se tarrajööti lepää yhdellä Thö Kirjankin aukeamalla, eikä lähde irti.Janey kirjoitti:En edes tiennyt, että THL-tuoteperheeseen kuuluu tarrojakin. Meikäläinenkään ei raskisi liimailla THL-tarroja mihinkään, jos mulla semmoisia olisi.