Official Live Downloads
Re: Official Live Downloads
No niin, täällä katkesi jo toistamiseen kesken. Kolmannen yrityksen säästän tuonnempaan. Se että toisillakin on tökkinyt, laittaa arvelemaan, että syy on myyjän päässä, ja silloinhan taitaa olla viisaampaa odottaa suosiolla tilanteen selkiytymistä kuin tuhlata koko quotansa. Toivottavasti toisilla on jo tänään parempi onni kuin minulla!
Mä kuuntelen nyt Perth 1:stä - eka kerta kun pääsin maaliin ilman kenenkään apua. No, kolme yritystä siinä kyllä meni, ennenkuin suostui lataamaan loppuun asti ja hidasta, oli kovin hidasta. Mutta mä onnistuin - ja nyt mä nautin!

Hyvä nähdä, että teillä toisilla on lataus onnistunut. Kyllä se varmaan minullakin, kunhan linjat ensin palautuvat tavanomaiseen vauhtiinsa.
No niin, kannatti jättää settilistan live-seuraaminen hieman puolittaiseksi ja suostua lähtemään kesken kaiken iltapäivävisiitille appivanhempien luo. Siellä on selkeästi nopeampi ja parempi laajakaista kuin meillä, ja vaikka jopa sitä käyttäen latausnopeus heilahteli välillä varsin alas, tiedosto tuli kuin tulikin ehjänä läpi. Eli Perth ykköstä kuunnellaan tänään täälläkin. 

Hyvä hyvä, sillä sitä kuuntelee kyllä ihan ilokseen! Mainio idea, nämä tallenteet.Johnny72 kirjoitti:No niin, kannatti jättää settilistan live-seuraaminen hieman puolittaiseksi ja suostua lähtemään kesken kaiken iltapäivävisiitille appivanhempien luo. Siellä on selkeästi nopeampi ja parempi laajakaista kuin meillä, ja vaikka jopa sitä käyttäen latausnopeus heilahteli välillä varsin alas, tiedosto tuli kuin tulikin ehjänä läpi. Eli Perth ykköstä kuunnellaan tänään täälläkin.
Jep, ilokseen kuuntelee, myös siksi, että tässä tallenteessa on varsin hyvät soundit, jotka toimivat hyvin yhteen settilistan kanssa: Kitty's Back ja For You pääsevät molemmat oikeuksiinsa. Seuraavia jo innokkaasti odotellessa!leena kirjoitti:Hyvä hyvä, sillä sitä kuuntelee kyllä ihan ilokseen! Mainio idea, nämä tallenteet.Johnny72 kirjoitti:No niin, kannatti jättää settilistan live-seuraaminen hieman puolittaiseksi ja suostua lähtemään kesken kaiken iltapäivävisiitille appivanhempien luo. Siellä on selkeästi nopeampi ja parempi laajakaista kuin meillä, ja vaikka jopa sitä käyttäen latausnopeus heilahteli välillä varsin alas, tiedosto tuli kuin tulikin ehjänä läpi. Eli Perth ykköstä kuunnellaan tänään täälläkin.
- jersey_girl
- Factory
Perth ykkösen ostin ämpäreinä ja on se vaan upea:) Eka latauskerta onnistui heittämällä, nyt tarvii vielä testata, josko saisi nämä cd:lle talteen kanssa 

I got a song to sing, keep me out of the cold
Perth 2 lataukseen. Näyttää siltä, että tulevat yleensä saataville kolme päivää keikan jälkeen kuudelta Suomen aikaa eli huomenna kuudelta sitten kolmonen.
Ykkönen tuli jo yhden aikaan yöllä muistaakseni.heikki o kirjoitti:Perth 2 lataukseen. Näyttää siltä, että tulevat yleensä saataville kolme päivää keikan jälkeen kuudelta Suomen aikaa eli huomenna kuudelta sitten kolmonen.
Ok. Olen sitten sattunut tutkimaan asiaa juuri niiden kohdalla, jotka ovat tuleet kuuden pintaan. Tänään ainakin niin.mrk kirjoitti:Ykkönen tuli jo yhden aikaan yöllä muistaakseni.heikki o kirjoitti:Perth 2 lataukseen. Näyttää siltä, että tulevat yleensä saataville kolme päivää keikan jälkeen kuudelta Suomen aikaa eli huomenna kuudelta sitten kolmonen.