Paitsi sen kitaran pitely ei soviJaSu kirjoitti:Biisi kuin biisi. ESB hanskaa. Morello sopii tohon biisiin kuin nenä päähän.

Paitsi sen kitaran pitely ei soviJaSu kirjoitti:Biisi kuin biisi. ESB hanskaa. Morello sopii tohon biisiin kuin nenä päähän.
Itsekin pidän AC/DC:stä ja tasan tarkaan Bon Scottin ajasta. Olen jo pidempään odottanut/toivonut, että Bruce vetäisi encoressa putkeen Rosalitan ja Rosien...JaSu kirjoitti:Olen kova ACDC-fani myös. Etenkin Bon Scott-ajan. Tätä olin toivonut! Jumankauta Bruce toteuttaa koko ajan täällä jonkun unelmia. Pitäisköhän lähtee autolla torvet soiden, nyt meikällä mopo keulii. Aargh!
Heh tai All The Best GirlsilläKaSTown kirjoitti:Itsekin pidän AC/DC:stä ja tasan tarkaan Bon Scottin ajasta. Olen jo pidempään odottanut/toivonut, että Bruce vetäisi encoressa putkeen Rosalitan ja Rosien...JaSu kirjoitti:Olen kova ACDC-fani myös. Etenkin Bon Scott-ajan. Tätä olin toivonut! Jumankauta Bruce toteuttaa koko ajan täällä jonkun unelmia. Pitäisköhän lähtee autolla torvet soiden, nyt meikällä mopo keulii. Aargh!
Ehkä sekin vielä joskus kuullaan...
Brucehan voisi aloittaa Suomen keikan The House Without A Nam -biisillä
Jotenkin mulla on kaamee aavistus että jopa tuo biisi onnistuis kuulostamaan hyvältä...shannoon kirjoitti:Heh tai All The Best GirlsilläKaSTown kirjoitti:Itsekin pidän AC/DC:stä ja tasan tarkaan Bon Scottin ajasta. Olen jo pidempään odottanut/toivonut, että Bruce vetäisi encoressa putkeen Rosalitan ja Rosien...JaSu kirjoitti:Olen kova ACDC-fani myös. Etenkin Bon Scott-ajan. Tätä olin toivonut! Jumankauta Bruce toteuttaa koko ajan täällä jonkun unelmia. Pitäisköhän lähtee autolla torvet soiden, nyt meikällä mopo keulii. Aargh!
Ehkä sekin vielä joskus kuullaan...
Brucehan voisi aloittaa Suomen keikan The House Without A Nam -biisillä