Haluavat mahdollisimman lähelle "lavakarismaa", jopa kosketusetäisyydelle.rane kirjoitti:^kuvan perusteella aika nicevoittoista....
05. ja 07.-08.02.2014 Perth Arena, Perth, Australia
Re: 05. ja 07.-08.02.2014 Perth Arena, Perth, Australia
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
-
- Drive All Night
Yks näyttää ikuistaneen kohteen laukkuunsa.Voi noita naisia. En mä vaan ole kuolannu koskaan kenekään viehättävän naisartin perään. Pois se miehistä.jjvirta kirjoitti:Haluavat mahdollisimman lähelle "lavakarismaa", jopa kosketusetäisyydelle.rane kirjoitti:^kuvan perusteella aika nicevoittoista....
Toi hattupäinen ukko jolla on E-street-fan paita päällä näyttää samalta johon törmäsin Pariisissa toissa kesänä ja sitten ennen Hesan keikkaa Kämpin edessä. Yleensä oli GL:n paita päällä.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Ja tuo vasemman laidan harmaapaitainen mies käsi lanteella on tutun näköinen. Olisiko ollut Turussa "avustamassa" Monicaa, mitä sanoo Tero ?
"I believe in the love that you gave me
^ jep, sama kaveri.
Tämä "avustaja" olikin seurueineen todella koppava heppu. Olisin keikkojen jälkeen törmätessä kertonut hänelle mielipiteeni, mutta emme törmänneet. Saman porukan kukkoileva britti, joka urputti Turun tokan illan jonotuksesta, veti sitten Wembleyllä pittijonoa. Onneksi ei tunnistanut minua.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Mitä britti urputti toisen illan jonosta? Että ensimmäinen roll calli olis pitänyt olla aikaisemmin?Bowmore kirjoitti:Tämä "avustaja" olikin seurueineen todella koppava heppu. Olisin keikkojen jälkeen törmätessä kertonut hänelle mielipiteeni, mutta emme törmänneet. Saman porukan kukkoileva britti, joka urputti Turun tokan illan jonotuksesta, veti sitten Wembleyllä pittijonoa. Onneksi ei tunnistanut minua.
Melkoisen...kallista..
http://www.feedmelbourne.com.au/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.feedmelbourne.com.au/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvan hepulle ja britille ei ensinkään kelvanneet vakuuttelut, että Monica kyllä hoidetaan, vaikka Monica oli huomioitu jo Stadissa 2012. He eivät neuvotelleet, vaan sanelivat. Tokan illan jonopaikka paljastettiin vasta ekan pitissä, jossa kaikki olivat koolla. Ekan keikan missaavillehan tieto tuli kun kävivät roolituksessa ekan keikan aikana. Urputti vielä siellä Jackson Cagessa, koska järjestelyt eivät muka pelittäneet. Moni muu on eri mieltä.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Höpöhöpö. Ei ollut omia kavereita jonotusta järkkäämässä=ei voinut sumplia itselleen täydellistä paikkaa/nroa=järjestelyt huonot. Oikeasti ymmärrän, että jonotuksesta valitetaan jos pittiin siirryttäessä syntyy kaaos, mutta missään muualla ei mennä pittiin niin siististi kuin Suomessa. Eli ihan turha valittaa, tämä on ollut mun jonotuskokemusten perusteella AINOA maa, jossa saat aina varmasti sen paikan, jonka numerollasi ansaitset, jos niin haluat.Bowmore kirjoitti:Urputti vielä siellä Jackson Cagessa, koska järjestelyt eivät muka pelittäneet.
I want the whole damn world to come dance with me
Ja siitä kiitokset Bow.lle, Irkulle, Lauralle, GN.ille ja kaikille muillekkin mainitsemattomille foorumilaisille että hommat hoidettiin kokonaisuutena niinkuin vain THL vain sen voi hoitaa, upeaa työtä te/me Euroopan parhaat/paras kontrolli.. Muutes toivottavasti jollain on kuvia kuinka jonoaikainen pis/kak-prob hoidetaan noin isojen firmojen kesken, kun porukka kusi vuorimännyt nurin siinä HK-areenan kulmalla. THL lähetti sähköpostia siitäkin asiasta kai jo kk ennen päättäville tahoille ett sit tarpeeksi venausbajamajoja, ne on mulla tallella, ei bajamajat vaan viestit... Kaippa se oli sit LNn mielestä tahdikkaampaa noin.. Siis ei mua haitannutrosie_77 kirjoitti:Höpöhöpö. Ei ollut omia kavereita jonotusta järkkäämässä=ei voinut sumplia itselleen täydellistä paikkaa/nroa=järjestelyt huonot. Oikeasti ymmärrän, että jonotuksesta valitetaan jos pittiin siirryttäessä syntyy kaaos, mutta missään muualla ei mennä pittiin niin siististi kuin Suomessa. Eli ihan turha valittaa, tämä on ollut mun jonotuskokemusten perusteella AINOA maa, jossa saat aina varmasti sen paikan, jonka numerollasi ansaitset, jos niin haluat.Bowmore kirjoitti:Urputti vielä siellä Jackson Cagessa, koska järjestelyt eivät muka pelittäneet.