Mukit
Re: Mukit
Tilattu on!
Voi hemmetti, sain melkein paskahalvauksen kun näin mukin kuvan facessa, heti tuli mieleen että MITÄ? ONKO TUOLLAINEN TILATTU PORUKALLA JA MINÄ EN OLE HUOMANNUT KOKO TILAUSKETJUA! ... onneksi kerrankin olin oikeaan aikaan menossa mukana. Ja onneksi istun juuri työnjohtajan vieressä kahvihuoneessa. Voi näyttää sitten vaan mukia, kun se alkaa länkyttämään jostain projektista mihin pitäisi paneutua..
Voi hemmetti, sain melkein paskahalvauksen kun näin mukin kuvan facessa, heti tuli mieleen että MITÄ? ONKO TUOLLAINEN TILATTU PORUKALLA JA MINÄ EN OLE HUOMANNUT KOKO TILAUSKETJUA! ... onneksi kerrankin olin oikeaan aikaan menossa mukana. Ja onneksi istun juuri työnjohtajan vieressä kahvihuoneessa. Voi näyttää sitten vaan mukia, kun se alkaa länkyttämään jostain projektista mihin pitäisi paneutua..
Born to ..something..something...something..
-
- Drive All Night
Oli niin hienon näköinen että olihan se tilattava. Onhan noita mukeja mutta ei tollasta...
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
-
- Lucky Man
Tilattu on pari kappaletta! Saman paskahalvauksen meinasin minäkin saada FB:ssä mukin kuvat nähdessäni, mutta onnekseni en ollutkaan missannut mitään
taas on joulu, pakettia odotellessa 

I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Arvaappa miksi tuli kiire hankkia tuo muki... 7 työvuoroa jäljellä ja saattaa olla että näen pomon vielä ennenkuin poistun talosta. Voipi olla, että tuo muki on aika hyvin esillä. Ja tarkotuksella tuo on "oikeakätisen" versio. Eli kun kupin korva on oikealle, niin itse katselen THL-logoa ja pomo saa tulkata mielipidettäni hänen asiastaanstrimari kirjoitti:Voi näyttää sitten vaan mukia, kun se alkaa länkyttämään jostain projektista mihin pitäisi paneutua..

When I die I don’t want no part of heaven, I would not do heaven’s work well
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
- Päivänsäde
- Jill Of All Trades
Ja taas mopo keulii... Pari oli pakko tilata. Eihän ole liian aikasta tilata valmiiksi synttärilahjoja touko-kesäkuulle? 

"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"