Minäkin päädyin pähkäilyn jälkeen junakyytiin, ja olen (aikataulun mukaan) Tampereella 17.47. Minun tosin pitää etsiä Laukku, mutta ehkä me Hämeenkadulla tavataan!Liisa S kirjoitti:Näin tehdään. Hämeenkadulla on muistaakseni paaljon nähtävyyksiä (tai ainakin jotain, siis ihan mitä vaan - edes kirjakauppa?), eli kyllä siellä saa aikaa tapettua.rosie_77 kirjoitti:^ Kattele niitä nähtävyyksiä jossain Hämeenkadun varressa, niin mä kävelen sun kanssa sit samaa matkaa Roastiin, ehdin varmaan itsekin ihan hyvissä ajoin. Koordinoidaan vaiks pe puhelimitse, eiks je.
Keikkaetkot Roastissa Treella 15.11.
- jersey_girl
- Factory
Re: Keikkaetkot Roastissa Treella 15.11.
I got a song to sing, keep me out of the cold
Minä pohdin tuossa, että voisin tulla kuitenkin istuskelemaan sinne teidän ruokailevien seuraksi. Se varmaan onnistuu vaikkei olisikaan tähän mukaan ilmoittautunut?
Olisi kuitenkin kovin kiva nähdä porukkaa ennen keikkaakin

I'm on fire, I'm born to run
You looked at me and I was done, just couldn't stop
I was singing to you, you were singing to me
I was so alive, never been more free
Ex-Vammasipuli
You looked at me and I was done, just couldn't stop
I was singing to you, you were singing to me
I was so alive, never been more free
Ex-Vammasipuli
No varmasti tavataan, puhelimet auttavat. Meitähän on jo tarpeeksi, vallataan koko Hämeenkatu nälissämme ruokaa odotellessa! Ties mitä kaikkea hurjaa me vielä keksitään...jersey_girl kirjoitti: Minäkin päädyin pähkäilyn jälkeen junakyytiin, ja olen (aikataulun mukaan) Tampereella 17.47. Minun tosin pitää etsiä Laukku, mutta ehkä me Hämeenkadulla tavataan!
- jersey_girl
- Factory
Mukaan vaan! Tuli porukkaa synttärietkoillekin niin, etteivät ruokaa tilanneet.Vammasipuli kirjoitti:Minä pohdin tuossa, että voisin tulla kuitenkin istuskelemaan sinne teidän ruokailevien seuraksi. Se varmaan onnistuu vaikkei olisikaan tähän mukaan ilmoittautunut?
I got a song to sing, keep me out of the cold
Juu, niin tuli ja hyvin mahduin mukaan (enkä ilmoittautunut etukäteen)jersey_girl kirjoitti:Mukaan vaan! Tuli porukkaa synttärietkoillekin niin, etteivät ruokaa tilanneet.Vammasipuli kirjoitti:Minä pohdin tuossa, että voisin tulla kuitenkin istuskelemaan sinne teidän ruokailevien seuraksi. Se varmaan onnistuu vaikkei olisikaan tähän mukaan ilmoittautunut?
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
No nyt heikkikin tuli tänne! The Official THL pikkujoulut! Mutta otetaan me pääkaupunkiseutulaiset uusiksi Hoedownin keikalla vaikka.
Hauskoja pikkujouluja ja hyvää keikkaa!
-
- Drive All Night
Sitä Liisa ootellessa!Liisa S kirjoitti:No nyt heikkikin tuli tänne! The Official THL pikkujoulut! Mutta otetaan me pääkaupunkiseutulaiset uusiksi Hoedownin keikalla vaikka.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Mulla oli niin mahdottoman hauskaa. Kiitos kaikille!
EDIT: Tästähän unohtui mainita olennaisin! Ootte aevan ihania sekä mahtavia tyyppejä, ja tykkään teistä niin, että Juha Tapiokin siellä halkeilee ja kaikkea kulkaa. Voi että. <3
EDIT: Tästähän unohtui mainita olennaisin! Ootte aevan ihania sekä mahtavia tyyppejä, ja tykkään teistä niin, että Juha Tapiokin siellä halkeilee ja kaikkea kulkaa. Voi että. <3
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Huippuhauska ilta jälkeen kerran! Kiitos kaikille kanssapikkujouluilijoille 

I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
that blows this whole fucking place apart...