Re: This Hard Land - pipo
Olen kiinnostunut tuosta vähän "arska"-mallisesta piposta, kelpaa kyllä. Voisi olla harmaa tai musta.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
No mut wau, toihan ON aika samanlainen kun Brucen 70-luvun pipo
. Mutta saaks tohon sit brodeerattua sillain, että siitä saa jotain selvääkin?

the dope's that there's still hope
^^^On joo. Ilman lippua. Voi olla, että tähän malliin tulisi brodeeraus lätkällä. Toinen malli on sellainen, missä on "brodeerauspinta" valmiina. Mutta se muistuttaa liikaa jotain poliisipipoa...
Yksi vaihtoehto on, että yritän saada jonkun ahkeran tekemään niitä -74 pipoja, johon lätkästään logo kii.
Yksi vaihtoehto on, että yritän saada jonkun ahkeran tekemään niitä -74 pipoja, johon lätkästään logo kii.
Eiköhän tuollainen veny meikäläisenkin kupolin suojaksi! 

Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
-
- Jack Of All Trades
Jaa, mistä tollasen voipi tilata sitten? Ja milloin?
"Me and Franky laughin' and drinkin' nothin' feels better than blood on blood"
Laitan heti tänne taas erillisen pipotilaus ketjun, kun homma on kaikilta osin valmis. Neuvottelut ovat vielä keskenFranky kirjoitti:Jaa, mistä tollasen voipi tilata sitten? Ja milloin?

Saako ton merkin paikan itse päättää, siis kun jotkut varmaan haluaa käyttää taitettuna, ja jotkut taas pitkänä mallina. Mut joo mä tykkään mallista 

Samaa mietin itsekin. Joo saa tietysti päättää. Ilmeisesti se merkki joudutaan tekemään tähän malliin erillisenä "laattana". Muuten sitä ei kyllä saa siististi neuloksen joustavuudesta johtuen. Mallina tuo on kyllä paras vaihtoehto.
Toi on ihq!!!
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
that blows this whole fucking place apart...
Parasta olla! Muuten joudut kaivamaan puikot esiin! Sen "alkuperäisen" väkertäjiä ei löytynyt. Ei kuulema pääse palkoille...Laura kirjoitti:Toi on ihq!!!