Enkä minä, käy kuten Kilkennyn kanssa, kohta siellä on puoli THL:ää (ja minä en)Bowmore kirjoitti:Mä en kestä tätä ketjua.
Kuka menee minnekin keikalle 2014 - Oseania
- Luckyman63
- Downbound Train
Re: Kuka menee minnekin keikalle 2014 - Oseania
You´ll never walk alone
En ole koskaan kenellekään kateellinen mistään, enkä nytkään. Kyllä jotenkin aika tylyltä tämä alkaa kuitenkin näyttää. Luulin aluksi, että tämä ketju perustui läppään. Etelä-Amerikkaa ei vielä ole ThisHardLandattu?:)
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Enkä mä. Siellä tulee kuitenkin joitain helmiä kuten Pony Boy, 57 Channels ym, ja BitUSA kokonaan...Luckyman63 kirjoitti:Enkä minä, käy kuten Kilkennyn kanssa, kohta siellä on puoli THL:ää (ja minä en)Bowmore kirjoitti:Mä en kestä tätä ketjua.
En ole kade, en siis yhtään.
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
- Luckyman63
- Downbound Train
Onhan tässä sekin hyvä puoli, että saamme mielenkiinnolla lukea lisää punaisen lippiksen seikkailuista ja näemme upeita maisemakuvia ja kuolaamme ruokakuvien ääressäThunder75 kirjoitti:Enkä mä. Siellä tulee kuitenkin joitain helmiä kuten Pony Boy, 57 Channels ym, ja BitUSA kokonaan...Luckyman63 kirjoitti:Enkä minä, käy kuten Kilkennyn kanssa, kohta siellä on puoli THL:ää (ja minä en)Bowmore kirjoitti:Mä en kestä tätä ketjua.
En ole kade, en siis yhtään.

You´ll never walk alone
-
- Drive All Night
Voi luoja noita hulluja ja Muonionkin osasto vielä 

"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
No nyt alkaa näyttää hyvältä! Miksi Melbournen ekan keikan osallistujalista on vielä noin niukka, onko se muka loppuunmyyty tai jotain? Tekosyitä, tekosyitä... Eiköhän me saada vielä tässä kunnon settilistavalvojaiset ja reissun seuraajaiset aikaiseksi. Oikeasti ei edes harmita vaan tuntuu ihan hyvältä, koska tuli se tässäkin ketjussa jo mainittu Kilkenny hoideltua pidemmän kaavan mukaan! Ei, vaan nyt aletaan odotella ensi kesän Euroopan keikkojen julkistuksia. Ja jos niitä ei tule, niin ruvetaan laskemaan matkakassaa, miettimään miten harhautetaan perhettä ja tutkimaan mahdollisten Jenkkilän keikkojen aikatauluja.
Enemmän kuin Melbournea ihmettelen Hunter Valleytä (enkä ole edes katsonut koska sen liput tulevat myyntiin...), sillä sinne, sinne suuntaisin, jos olisin lähdössä Down Under. Sinne, Sydneyyn ja Brisbaneen ja välillä Great Ocean Roadia surffaamaan ja melomaan ranta-aalloille ja.... ja välissä vähän Springsteeniä... ja koko ajan lämpöä ja aurinkoa aussikesän malliin...
ei tätä ketjua voi yksinkertaisesti enää seurata. tack och adjö.
ei tätä ketjua voi yksinkertaisesti enää seurata. tack och adjö.
^Alkuperäinen suunnitelma oli Sydney ja Hunter Valley, mutta kun tuonne jälkimmäiseen ei oikein irronnut lippuja ja Melbourneen tuli kaksi keikkaa ja ........
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Eli sitten, kun liput Hunter Valleyyn löytyvät, niin...jjvirta kirjoitti:^Alkuperäinen suunnitelma oli Sydney ja Hunter Valley, mutta kun tuonne jälkimmäiseen ei oikein irronnut lippuja ja Melbourneen tuli kaksi keikkaa ja ........
^No eipä taida. Meillä on sellainen vajaan kahden viikon aikaikkuna ja sitä nyt siirrettiin aikaisemmaksi, joten lopusta tippuu jotain pois.
"I believe in the love that you gave me