7.-8. 5. Turku HK-areena
Re: 7.5. Turku HK-areena
Mä saan Eventsclubin ennakosta pari lippua, mutta voin myös ottaa jollekin mun Oma Elisa -tunnareilla lippuja. Ottakaa YV:llä yhteyttä niin katsotaan.
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Jes jes jes, mä jo luulin ettei tuu Suomen keikkaa, miten olinki niin pessimisti? Enpä pettyny 

My nerves all jumpin' actin' like a fool
[off topic]Pystyttekö tekemään töitä? Mä en oo vielä saanut aikaiseksi yhtään mitään...[/off topic]
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
^ Ei pystytä.

Yritin laittaa YV:tä, mutta ei lähtenyt, prkl! Olet jo varmaan sopinut lippukaupoista, vai..?Thunder75 kirjoitti:Mä saan Eventsclubin ennakosta pari lippua, mutta voin myös ottaa jollekin mun Oma Elisa -tunnareilla lippuja. Ottakaa YV:llä yhteyttä niin katsotaan.
It's Bo... boycott time!
ei tuu töistä mitäänJenni kirjoitti:[off topic]Pystyttekö tekemään töitä? Mä en oo vielä saanut aikaiseksi yhtään mitään...[/off topic]

My nerves all jumpin' actin' like a fool
^^Yv siirtyy lähtevistä lähetettyihin vasta sitten, kun vastaanottaja on lukenut sen 

... we're gonna get to that place
Tiedän. Nyt tuli vain Error 500 -ilmoitus. Argh, tekniikka pettää aina kriittisellä hetkellä!Jenni kirjoitti:^^Yv siirtyy lähtevistä lähetettyihin vasta sitten, kun vastaanottaja on lukenut sen
EDIT: Ei lähde YV millään.

It's Bo... boycott time!
Tauskihan voisi tulla lämppäriksi. Sillä on hyviä iskusävelmiä.
Hmm....työt...mitä ne on...Tinna kirjoitti:ei tuu töistä mitäänJenni kirjoitti:[off topic]Pystyttekö tekemään töitä? Mä en oo vielä saanut aikaiseksi yhtään mitään...[/off topic]

Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
Moi, pari lippua on varattu mutta saan sullekin, vieläkö tarttet? EDIT: yv laitettuJaney kirjoitti:^ Ei pystytä.![]()
Yritin laittaa YV:tä, mutta ei lähtenyt, prkl! Olet jo varmaan sopinut lippukaupoista, vai..?Thunder75 kirjoitti:Mä saan Eventsclubin ennakosta pari lippua, mutta voin myös ottaa jollekin mun Oma Elisa -tunnareilla lippuja. Ottakaa YV:llä yhteyttä niin katsotaan.
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?