27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FINALE!
Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN
Paninpahan nyt koko Kilkennyn uuteen harkintaan. Tilanne on siellä melkolailla sama kuin Möchengladbachissa eli hotellilta on yli kilometrin matka (itseasiassa n. 1.5km) keikkapaikalle.
Mailasin tänään järjestäjille ja kysyin, miten tässä tilanteessa voidaan toimia. Tilannehan on se, että hotellin ja keikkapaikan välissä on rautatieasema, jonne vaeltanee keikan jälkeen toistakymmentätuhatta muusta kuin pelkästä musiikista nauttinutta irlantilaista ja taksien kulku/pääsy areenalle lienee pieni kysymysmerkki. No, katsotaan, mitä vastaavat.
Mailasin tänään järjestäjille ja kysyin, miten tässä tilanteessa voidaan toimia. Tilannehan on se, että hotellin ja keikkapaikan välissä on rautatieasema, jonne vaeltanee keikan jälkeen toistakymmentätuhatta muusta kuin pelkästä musiikista nauttinutta irlantilaista ja taksien kulku/pääsy areenalle lienee pieni kysymysmerkki. No, katsotaan, mitä vastaavat.
Mulla pitäis kaiken järjen mukaan nyt vihdoin olla kaikki palikat osapuilleen kasassa Kilkennyä varten... Meno lauantaina suoralla Aer Linguksella, paluu Norskin (sikahintaisella ja pitkällä vaihtoajalla, mutta itsepä viivyttelin) aamulla lähtevällä lennolla tiistaina. Huoneet Hearns Hotelista sekä Dublinin jostain lentokenttähotellista. Keikkaliputkin on. Vielä pitäis setvata kulkemiset Dublin-Clonmel ja Clonmel-Kilkenny. Mut nehän vielä ehtii (kuuluisia viimeisiä sanoja...). Ei voi edes ymmärtää, että ihan lyhyt aika enää, ja pääsen Brucen keikalle, vieläpä kahdelle!! Olin jo alunperin niin tiukasti asennoitunut, että saan Turun keikat ja olen niihin täysin tyytyväinen, niin ei meinaa aivot nyrjähtää nyt millään tajuamaan mitä on tulossa.
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Samma här, kun sain lopultakin eilen illalla aikaiseksi varata Dublinista majoituksen yhdeksi yöksi. Leedsin ja Clonmelin majoitukset löytyivät jo, samoin kuin kaikki lennot mutta tämä oli jäänyt hoitelematta "koska ei sillä nyt niin kiire ole, mietin sitä sitten myöhemmin". Mutta kuten Jenni jo sanoi, eihän näihin keikkoihin enää kovin pitkää aikaa ole! Kahden viikon päästä ollaan jo reissun päällä.Jenni kirjoitti:Mulla pitäis kaiken järjen mukaan nyt vihdoin olla kaikki palikat osapuilleen kasassa Kilkennyä varten...
KaSTown, vuokrattaisiinko siellä pyörätuoleja, sillä eikö semmoinen ratkaisisi sun ongelmasi aika hyvin? Työntäjä varmasti löytyisi ainakin suurimmalle osalle matkaa ja jos tuoli olisi kokoontaitettava (tilapäiskäyttöön tarkoitetut usein ovat), saisit sen varmaan jonnekin käytävälle keikan ajaksi.
Multa meni eilen luottokorttilasku edellisistä reissuista, joten tänään voin minäkin alkaa taas vinguttaa. Lennot ja vähän majoituksia asialistalla.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Lennot on vielä hoitamatta. Toivottavasti rahat riittää sitten kun sitä tililleni ilmaantuu..
It ain't no sin to be glad you're alive
en mä sitten olekaan ollut se hämäläisistä hämäläisin!kekko kirjoitti:Lennot on vielä hoitamatta. Toivottavasti rahat riittää sitten kun sitä tililleni ilmaantuu..
nyt hinnat ovatonneksi selvästi laskeneet viimeviikon pelotteluhinnoista - ovat taas jo lähes järkevänoloisia.... no jaa..
Täälläkin kaikki nyt aikalailla kondiksessa. Lennot Dubliniin, matka Dublinista Kilkennyyn, Clonmelin THL-hotellista huone mulle sekä Lauralle ja paluu maanantaina Köpiksen kautta Helsinkiin. Ja liputkin saapuivat eilen! Koko ajan takaraivossa kuitenkin kummittelee, että jotain olennaista puuttuu... Ehkä se on ahdistus siitä ettei mun Belfastin lippu ole vieläkään saapunut Ticketmasterilta.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Kannattaa tosiaan suunnitella etukäteen miten nuo Irlannin sisäiset matkat meinaa kulkea, jos joku ei ole vielä matkoja varannut / ole autokimpoissa mukana. Irlanti on kuitenkin aika pieni maa, jossa julkistaliikennettä ei ole samalla tavalla kuin esim Saksassa. Esim. keikkapaikkakunnalla Kilkennyssä asukkaita on alle 25 000 ja THL-hotelli paikkakunnalla Clonmelissa alle 15 000, joten jos julkistaliikennettä aina edes on, niin paikanpäältä lipun saaminen voi olla aika hankalaa.
Nyt taitaa olla kaikki varattu ja osa maksettukin. Puuh... Tulee reilun viikon reissu, toivottavasti työnantajilta riittää ymmärrystä. Takaisin lennän Dublinista 29. päivä Tukholman kautta Helsinkiin. Lento lähti muistaakseni 15.20. Osuuko muita samaan koneeseen?
Let go of the little distractions
No minä tietysti! Yritetään sietää toisiamme vielä noiden lentojen ajan, vaikka ollaan siinä vaiheessa hengailtu yhdessä jo melkein viikko ja puhtaat vaatteetkin ovat taatusti loppuneet jo jokunen päivä sitten. Kiva, että on seuraa melkein kotiovelle asti.Ile kirjoitti:Takaisin lennän Dublinista 29. päivä Tukholman kautta Helsinkiin. Lento lähti muistaakseni 15.20. Osuuko muita samaan koneeseen?