Minä otan jääkaapista seuraavaksi Guinnessin siinä toivossa, että tämän illan lapasesta karannut meno jatkuisi myös vajaan parin viikon päästä. Tämän illan lista on jo nyt niin hieno, ettei sitä pilaa enää mikään, ei edes täysin ennalta-arvattava encore.mrk kirjoitti:Luulen että tänä iltana täytyy vielä yksi jos toinenkin kalja korkata biisilistan aiheuttaman ahdistuksen vuoksi.
05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany
Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany
01. Jackson Cage
02. My Love Will Not let You Down
03. Better Days (sign)
04. SHAKE RATTLE & ROLL (sign)
05. ONE WAY STREET (sign)
06. Mary's Place
07. Wrecking Ball
08. Badlands
09. Death to My Hometown
10. Point Blank
11. Trapped
12. The Promised Land
13. Hungry Heart
14. MAN'S JOB
15. Because the Night
16. Candy's Room
17. She's The One
18. Leap of Faith
19. Rosalita (sign)
20. Shackled and Drawn
02. My Love Will Not let You Down
03. Better Days (sign)
04. SHAKE RATTLE & ROLL (sign)
05. ONE WAY STREET (sign)
06. Mary's Place
07. Wrecking Ball
08. Badlands
09. Death to My Hometown
10. Point Blank
11. Trapped
12. The Promised Land
13. Hungry Heart
14. MAN'S JOB
15. Because the Night
16. Candy's Room
17. She's The One
18. Leap of Faith
19. Rosalita (sign)
20. Shackled and Drawn
-
- Lucky Man
Voi jumaleisson, en meinaa silmiä uskoa kun luen settilistaa! Mahtava keikka! Tästä se nyt alkaa ja kiertueen loppua kohden vaan listat paranee 

I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Minä alan katselemaan lentoaikatauluja ja miettimään millä saisin loma-anomuksen menemään hallitukselle läpi... Voipi olla että tulee pari tiukkaa sanaa vastaan ja perhesopu koetuksellaJohnny72 kirjoitti:Minä otan jääkaapista seuraavaksi Guinnessin siinä toivossa, että tämän illan lapasesta karannut meno jatkuisi myös vajaan parin viikon päästä. Tämän illan lista on jo nyt niin hieno, ettei sitä pilaa enää mikään, ei edes täysin ennalta-arvattava encore.mrk kirjoitti:Luulen että tänä iltana täytyy vielä yksi jos toinenkin kalja korkata biisilistan aiheuttaman ahdistuksen vuoksi.

Bruce on kuitenkin joku siinä toukokuun alkupäivinä liittynyt: silloinhan hän sai "the kirjan", josta varmaankin nykyisen foorumin olemassaolo hänelle selvisi.heikki o kirjoitti:Täytyykin käydä uusimmat käyttäjät läpi huolella.Päivänsäde kirjoitti:Kuka anto Brucelle THL:n käyttöoikeudet, se on käyny lukemassa "setlist from hell" ketjun

Pahoin pelkään, että Bruce laskee vihreällä saarella kolme keikkaa=kolme albumia.sannaspringsteen kirjoitti:Voi jumaleisson, en meinaa silmiä uskoa kun luen settilistaa! Mahtava keikka! Tästä se nyt alkaa ja kiertueen loppua kohden vaan listat paranee
Hmm, Pomo, liittynyt 6.5 ja ei yhtään viestiäJohnny72 kirjoitti:Bruce on kuitenkin joku siinä toukokuun alkupäivinä liittynyt: silloinhan hän sai "the kirjan", josta varmaankin nykyisen foorumin olemassaolo hänelle selvisi.heikki o kirjoitti:Täytyykin käydä uusimmat käyttäjät läpi huolella.Päivänsäde kirjoitti:Kuka anto Brucelle THL:n käyttöoikeudet, se on käyny lukemassa "setlist from hell" ketjun

http://www.thishardland.fi/memberlist.p ... file&u=832" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Sanot vaan, että kaiken se kestää, jopa keikoillakäynnit. kyllä se siitä. Meilläkin on jo lepytty ja sopeuduttu tilanteeseen. Mukaan vaan!mrk kirjoitti:Minä alan katselemaan lentoaikatauluja ja miettimään millä saisin loma-anomuksen menemään hallitukselle läpi... Voipi olla että tulee pari tiukkaa sanaa vastaan ja perhesopu koetuksellaJohnny72 kirjoitti:Minä otan jääkaapista seuraavaksi Guinnessin siinä toivossa, että tämän illan lapasesta karannut meno jatkuisi myös vajaan parin viikon päästä. Tämän illan lista on jo nyt niin hieno, ettei sitä pilaa enää mikään, ei edes täysin ennalta-arvattava encore.mrk kirjoitti:Luulen että tänä iltana täytyy vielä yksi jos toinenkin kalja korkata biisilistan aiheuttaman ahdistuksen vuoksi.
- The Rikza
- Downbound Train
niin, Greetings, WIESS ja Riverheikki o kirjoitti:Pahoin pelkään, että Bruce laskee vihreällä saarella kolme keikkaa=kolme albumia.sannaspringsteen kirjoitti:Voi jumaleisson, en meinaa silmiä uskoa kun luen settilistaa! Mahtava keikka! Tästä se nyt alkaa ja kiertueen loppua kohden vaan listat paranee

"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."
https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
SIlle meni jo 5 keikkaa läpi toukokuussa, kun oltiin vielä vain 3-henkinen perhe, nyt on jo hieman vaikeampaa
Tuolloin lupasin että kyllä nämä saavat riittää
Mutta yrittänyttä ei laiteta ...