05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany
Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany
Leap of Faith -- hieno biisi, jonka tänään aiheuttamaa kateutta lievästi helpottaa tietoisuus, että viime kesän Hesan pre-showssa tuli nähtyä sen uuden tulemisen alku, siis eka esitys noin seitsemään vuoteen, ja full band -versiokin sittemmin Solna kakkosella.
Itse pelkään Tracks-biisejä tulevaksi.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
- Päivänsäde
- Jill Of All Trades
Kuka anto Brucelle THL:n käyttöoikeudet, se on käyny lukemassa "setlist from hell" ketjun 
Soittaa tietysti perusencoret ja sitten vielä päälle soolo piano aftershown...

Soittaa tietysti perusencoret ja sitten vielä päälle soolo piano aftershown...
Viimeksi muokannut Päivänsäde, 05.07.2013 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Peruskeikallakävijä on ihan kauhuissaan:ei yhtään tuttua biisiä. Ikinä enää ei tule Springsteenin keikalle.. 

En ole katkera, mutta kuitenkin...
Oi mitä herkkua tuolla M-jotain-paikassa tarjoillaan. Olisin valmis antamaan aika paljon, että pääsisin vielä tänä kesänä keikalle, mutta kun ei niin ei. Nauttikaa te muut onnelliset! Ja toivottavasti Bruce vielä kiertää, sitten kun minä olen vapaa menemään miten haluan.
Oi mitä herkkua tuolla M-jotain-paikassa tarjoillaan. Olisin valmis antamaan aika paljon, että pääsisin vielä tänä kesänä keikalle, mutta kun ei niin ei. Nauttikaa te muut onnelliset! Ja toivottavasti Bruce vielä kiertää, sitten kun minä olen vapaa menemään miten haluan.
Luulen että tänä iltana täytyy vielä yksi jos toinenkin kalja korkata biisilistan aiheuttaman ahdistuksen vuoksi.
Täytyykin käydä uusimmat käyttäjät läpi huolella.Päivänsäde kirjoitti:Kuka anto Brucelle THL:n käyttöoikeudet, se on käyny lukemassa "setlist from hell" ketjun
Toinen kohta loppu, eikä auta.mrk kirjoitti:Luulen että tänä iltana täytyy vielä yksi jos toinenkin kalja korkata biisilistan aiheuttaman ahdistuksen vuoksi.
Tietääkö joku mikä Brucen nimimerkki täällä on?
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
^Eiks se se Ruse oo...
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us