Springsteen & i Documentary
Re: Springsteen & i Documentary
No niin, erikoisnäytöksistä tosiaan on kyse.
Liput myyntiin 26.6.2013 klo 10:00
http://www.finnkino.fi/News/Ajankohtais ... map=%5B%5D
Tuohon kommenttiin "Uskoisin, että Youtube pelastaa jälleen" on ihan pakko ottaa vihdoin kantaa.
Siis YouTube materiaali on pääosin erittäin heikkolaatuista tai korkein keskinkertaista. Nyt puhutaan kuiten leffaesityksestä. Sille häviää blu-ray ja sille taas dvd ja sille VHS jne... Kylllähän YouTubesta voi tietyt kuriositeetit tai yksittäiset esitykset katsoa, mutta laatua on mitä on. Itse ostan tätä nykyä lähes kaikki leffat Blu-rayna ja TV-sarjat DVD:nä (valikoima suurempi ja hinta naurettava).
Multa jäänee tuo dokumentti katsomatta, lähden 23.7. jo klo 8:25 Manchesteria kohden, joten en jaksa edellisenä iltana raahautua leffaan. Ehkä siitä vielä tulee myöhemmin jossain uusi näytös, toivotaan parasta.
-KaSTown-
Liput myyntiin 26.6.2013 klo 10:00
http://www.finnkino.fi/News/Ajankohtais ... map=%5B%5D
Tuohon kommenttiin "Uskoisin, että Youtube pelastaa jälleen" on ihan pakko ottaa vihdoin kantaa.
Siis YouTube materiaali on pääosin erittäin heikkolaatuista tai korkein keskinkertaista. Nyt puhutaan kuiten leffaesityksestä. Sille häviää blu-ray ja sille taas dvd ja sille VHS jne... Kylllähän YouTubesta voi tietyt kuriositeetit tai yksittäiset esitykset katsoa, mutta laatua on mitä on. Itse ostan tätä nykyä lähes kaikki leffat Blu-rayna ja TV-sarjat DVD:nä (valikoima suurempi ja hinta naurettava).
Multa jäänee tuo dokumentti katsomatta, lähden 23.7. jo klo 8:25 Manchesteria kohden, joten en jaksa edellisenä iltana raahautua leffaan. Ehkä siitä vielä tulee myöhemmin jossain uusi näytös, toivotaan parasta.
-KaSTown-
Jännä nähä, missä teatterisssa Stadissa pyörii. Tämän ympärille pitänee jotain foorumitapaamista järjestää, elleivät kaikki muut sitten ole keiloilla maailmalla.
Wanna change my clothes, my hair, my face
ai että tuollainen one-timer siitä sitten vaan tuli. Höh. Kivat vaan, itse olen afrikoissa tuolloin. Ja muutenkin, eipä paljon ole joustovaraa. Siinä mielessä You Tube ja muuta vastaavat uuden ajan mediat on parempia että saa katsoa silloin kun itselle parhaiten sopii.
No, eiköhän tästä virallinen Blu-Ray tule, toivottavasti. Ja käy se sitten se Tubekin mutta, mutta olisihan toki tuonne one-timeriin tullut jos olisi onnistunut.
No, eiköhän tästä virallinen Blu-Ray tule, toivottavasti. Ja käy se sitten se Tubekin mutta, mutta olisihan toki tuonne one-timeriin tullut jos olisi onnistunut.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
-
- Lucky Man
Mahtavaa! Kävin katsomassa Finnkinon teatterissa Robbie Williamsin
keikkataltioinnin joka oli vastaava yhden kerran esitys ympäri maailman ja kyllähän siinä tunnelmaan pääsi kun isolta screeniltä katteli. Porukka oli kohtuu hyvin mukana, lauloi ja tanssi teatterissa
Uskoisin että tämäkin menee useammassa FK:n teatterissa, tennarissa, kinopalatsissa, jumbossa yms.
Jee, hyvä viikko tiedossa, kun sitten loppuviikosta lähtö kohti Kilkennyn finaali keikkaa
Foorumitapaaminen dokkarin jälkeen kruunaisi illan!

Uskoisin että tämäkin menee useammassa FK:n teatterissa, tennarissa, kinopalatsissa, jumbossa yms.
Jee, hyvä viikko tiedossa, kun sitten loppuviikosta lähtö kohti Kilkennyn finaali keikkaa

Foorumitapaaminen dokkarin jälkeen kruunaisi illan!
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Sarjaliput eivät tietenkään käy. Niitä kun olisi runsaasti Hullujen Päivien jäljiltä.
S&I sivun tiedoissa oli, että Kinopalatsi (Helsinki 2, tarkottaaks se sitten salia?) ja Vantaalla Flamingo. Itse menemässä Turkuun, missä ilmeisesti jossain pienehkössä salissa (Kinopalatsi 6). Tässähän pitää jo alkaa vähän panikoida, että saako lippuja.. Vaikka varmaan todellisuudessa meitä noin kymmenen ihmistä paikalla turussaBowmore kirjoitti:Jännä nähä, missä teatterisssa Stadissa pyörii. Tämän ympärille pitänee jotain foorumitapaamista järjestää, elleivät kaikki muut sitten ole keiloilla maailmalla.

the dope's that there's still hope
- jersey_girl
- Factory
Joo, tämä lippupaniikki täytyy hoitaa vielä ennen lomaa.... tähän panikointiinhan alkaa jo tottua!Sandy kirjoitti:S&I sivun tiedoissa oli, että Kinopalatsi (Helsinki 2, tarkottaaks se sitten salia?) ja Vantaalla Flamingo. Itse menemässä Turkuun, missä ilmeisesti jossain pienehkössä salissa (Kinopalatsi 6). Tässähän pitää jo alkaa vähän panikoida, että saako lippuja.. Vaikka varmaan todellisuudessa meitä noin kymmenen ihmistä paikalla turussaBowmore kirjoitti:Jännä nähä, missä teatterisssa Stadissa pyörii. Tämän ympärille pitänee jotain foorumitapaamista järjestää, elleivät kaikki muut sitten ole keiloilla maailmalla.

I got a song to sing, keep me out of the cold
Ei sentään tarvitse jonottaa pittipaikkoja tällä kertaa 

Lippupaniikki hoidettu ja liput ostettu jo eilen. Mennään katsomaan leffa Traleehen, Irlannissa kun ollaan. Voi tulla pieni seikkailu Irlannin maaseudulla, kun ei ole mitään hajua millä mennään takaisin Dinglen (missä majoitus) kun julkiset ei kulje leffan loppumisajan jälkeen.jersey_girl kirjoitti: Joo, tämä lippupaniikki täytyy hoitaa vielä ennen lomaa.... tähän panikointiinhan alkaa jo tottua!
THL paidat tietenkin leffaan päälle, niin voivat paikalliset ihmetellä hulluja Suomalaisia.
Two hearts are better than one
Luulisin että kutossaliin mahtuvat kaikki halukkaat. Siellä on 182 paikkaa ja ainakin itse olen tuolloin maailmalla.jersey_girl kirjoitti:Joo, tämä lippupaniikki täytyy hoitaa vielä ennen lomaa.... tähän panikointiinhan alkaa jo tottua!Sandy kirjoitti:S&I sivun tiedoissa oli, että Kinopalatsi (Helsinki 2, tarkottaaks se sitten salia?) ja Vantaalla Flamingo. Itse menemässä Turkuun, missä ilmeisesti jossain pienehkössä salissa (Kinopalatsi 6). Tässähän pitää jo alkaa vähän panikoida, että saako lippuja.. Vaikka varmaan todellisuudessa meitä noin kymmenen ihmistä paikalla turussaBowmore kirjoitti:Jännä nähä, missä teatterisssa Stadissa pyörii. Tämän ympärille pitänee jotain foorumitapaamista järjestää, elleivät kaikki muut sitten ole keiloilla maailmalla.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us