Päivänsäde kirjoitti:No, höh: Jus eilen illalla arvoin, että otanko huoneen tosta vai siitä mikä on lähempänä lentokenttää. Varasin sitten sen lentokentän viereisen. Tossa sun varaamassa olis ollut se hyvä puoli, että jos mikään härveli ei kulje olis voinut vaikka kävelläkin. Meillä menee muutenkin tuo logistiikka melko mielenkiintoseksi, kun isäntä päättikin sitten tulla motskarilla paikalle. Tytön kanssa lennetään ma 1.7. Takasin päin tuunkin sitten yksin koneella to aamuna ja isäntä + tyttö lähtee sitten ajelemaan pikkuhiljaa takas kohti Suomea... Ainahan sitä voi tietysti keikallekin pärähtää motskarikyydillä, mutta niissä vermeisä ei juurikaan pitissä pompitaJomppe74 kirjoitti:Mulla huone Ibis Petit Lancy.
Sveitsissä kyllä yleensä nuo julkiset toimivat hyvin.
Mä tulen varmaan Zurichistä vasta keikkapäivän aamuna,mutta koska meitä on verrattain vähän siellä niin koitetaan järkätä sopivasti treffit!
Koitan myös järkätä mun lennon niin että lähtisin suoraan Genevestä to aamukoneella kun pitäisi olla to ip Suomessa enkä jaksaisi yöllä/aamulla ajaa Zurichiin takas...