27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FINALE!

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Liisa S
Daydream Believer

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Ile kirjoitti:"Kukaan ei vanhana muistele hetkiä, jolloin tiskas tai imuroi/Siis jätä astiat altaaseen silloin kun sielussa salamoi", kuten A. Kela asian ilmaisee.
Jos mä yrittäisin luistaa vielä enemmän tiskauksesta ja imuroinnista, mä en kyllä olis saanut lupaa lähteä Kilkennyyn eli kyllä nuokin ovat tärkeitä juttuja. Sitä paitsi mikään ei ole niin ällöä kuin tiskialtaassa kylmässä, rasvaisessa vedessä lilluvat likaiset astiat eli astioita ei saa jättää altaaseen vaan kasaan siihen tiskipöydälle altaan viereen vaikka kuinka salamoisi! (Mä en sitten isona mene naimisiin ainakaan Anssi Kelan kanssa, se ei taatusti tiskais eikä imurois ikinä jonkun tällaisen tekosyyn varjolla.)
jersey_girl
Factory

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

Ile kirjoitti:
jersey_girl kirjoitti:Ei kukaan viitsisi auttaa vakuuttamaan perhettäni Kilkenny-keikkojen välttämättömyydestä? Ei apua, mä en voi lukea tätä ketjua, mieli halajaa reissuun niin mahdottomasti!!!
Laita perhe selailemaan Kirjaa ja kerro siitä, että Kilkenny saattaa olla viimeinen mahdollisuus ikinä. "Kukaan ei vanhana muistele hetkiä, jolloin tiskas tai imuroi/Siis jätä astiat altaaseen silloin kun sielussa salamoi", kuten A. Kela asian ilmaisee.
Niinpä, mutta kun ei nyt ihan viitsisi avioeroa kahden keikan takia itselleen hommata... :mrgreen:
I got a song to sing, keep me out of the cold
mika
Lucky Man

Viesti Kirjoittaja mika »

Toista suurta artistia lainatakseni; elämä on ihmisen parasta aikaa - joten parasta satsata siihen ja lähteä Kilkennyyn. Toivottavasti on lipputilanne sama vielä illalla, sillä vielä ei ehdi käytännön järjestelyjä aloittamaan.
Salla
Downbound Train

Viesti Kirjoittaja Salla »

mika kirjoitti:Toista suurta artistia lainatakseni; elämä on ihmisen parasta aikaa - joten parasta satsata siihen ja lähteä Kilkennyyn. Toivottavasti on lipputilanne sama vielä illalla, sillä vielä ei ehdi käytännön järjestelyjä aloittamaan.
Kylläpä alkoi hymyilyttämään tämän viestin luettuaan. Loistava juttu!
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Liisa S
Daydream Believer

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

mika kirjoitti:Toivottavasti on lipputilanne sama vielä illalla, sillä vielä ei ehdi käytännön järjestelyjä aloittamaan.
Minkälainen pöytä keittiöön tuli? Vai sisältyykö se niihin "käytännön järjestelyihin, joita ei vielä ole aloitettu?
Päivänsäde
Jill Of All Trades

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Mun piti tänään siivota, mutta en sitten saanut urakkaa lähellekään valmiiksi, kun jotenkin ajauduin taas lukemaan tätä samaa ketjua.... Voiskos nyt joku ylipäällikköadministraattorimode lukita mun tunnukset niin, että pääsen tähän ketjuun käsiksi vasta 27.7.2013 settilistavalvojaisten aikaan... :oops:
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
kekko
Mr. Podcast

Viesti Kirjoittaja kekko »

Päivänsäde kirjoitti:Mun piti tänään siivota, mutta en sitten saanut urakkaa lähellekään valmiiksi, kun jotenkin ajauduin taas lukemaan tätä samaa ketjua.... Voiskos nyt joku ylipäällikköadministraattorimode lukita mun tunnukset niin, että pääsen tähän ketjuun käsiksi vasta 27.7.2013 settilistavalvojaisten aikaan... :oops:
Mun mielestä tähän ketjuun voisi lisätä pikalinkin johonkin matkanvaraussivulle. Irkkujen Ticketmasteriin myös. Noille sivuille täältä matka jatkuu kuitenkin...
It ain't no sin to be glad you're alive
heikki o
Moonlight motel

Viesti Kirjoittaja heikki o »

http://www.ticketmaster.ie/search?tm_li ... earch.y=14" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.booking.com/searchresults.en ... 31;srpos=1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.skyscanner.fi/lennot/hel/dub ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:D
Ile
Saved by rock'n'roll

Viesti Kirjoittaja Ile »

Kai kävit Heikki testaamassa, että nuo linkit toimii ja että lentoja, majoituksia ja lippuja on vielä saatavissa? ;)
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
heikki o
Moonlight motel

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Ile kirjoitti:Kai kävit Heikki testaamassa, että nuo linkit toimii ja että lentoja, majoituksia ja lippuja on vielä saatavissa? ;)
Joka päivä. :D
Vastaa Viestiin